[orasi] Re: Περί κινητών

  • From: "GIORGOS MPELIRIS" <sixthsense@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Jan 2008 16:17:19 +0200

Φίλε Σταύρο, η αλήθεια είναι πως με ενδιαφέρει να ξέρω κάποιες οδηγίες για
το Vodafon Speaking Phone.

Να αυτό που τώρα μπορώ πρόχειρα να σκεφτώ, είναι ότι εντάξει! Βάλαμε το
πρόγραμμα, αλλά μου λέει τα νούμερα των τηλεφώνων που καλούν ή που κάνω
άνοιγμα επαφής, ένα - ένα. για παράδειγμα,
καλό θα ήταν να μου λέει 69 45 κ.λ.π. και όχι 6 9 4 5 όπως τώρα το κάνει.
Και στο ν 70 το έκανε αυτό, αλλά ένας φίλος εδώ που το κατάλαβε μου είπε ότι
υπάρχει για αυτό ρύθμηση, εκείνος την έκανε, και φυσικά τώρα για το
καινούριο δεν θυμάμαι, ή να το πω καλύτερα δεν ξέρω να την βάλω.
Το προσωπικό μου Mail:
sixthsense@xxxxxxxx
Giorgos