[orasi] Re: Τι παρατήρησα

  • From: Ανδρέας Χριστοφόρου <axionna@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Jan 2008 17:43:05 +0200

Εγώ νομίζω κάποιος που μπαίνει να γράφει λίγα λόγια.  Αλλά έτσι δεν θα ξέρει
τους άλλους όπως έπαθα και εγώ.  Από την άλλη δεν μπορεί ο καθένας να γράφει
όποτε μπαίνει κάποιος καινούριος στην παρέα.  ίσως να κάνουμε μια λίστα με
το προφιλ μας που να την επισκέπτεται κάποιος που θέλει όχι για να μαζεύει
πληροφορίες.