[orasi] Re: Τι παρατήρησα

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Jan 2008 14:36:00 +0200

Ηλία, Συμφωνώ με αυτό που γράφεις. Σίγουρα ευγενικό είναι όταν κάποιος
εισέρχεται σε μία λίστα (μία παρέα) να αναφέρει δύο απλά πράγματα για τον
εαυτό του όταν αποφασίσει να γράψει. έχω την αίσθηση πως όλοι όσοι έχουν
γράψει μας έχουν δώσει μια ιδέα για τον εαυτό τους.

Φυσικά αυτό είναι μία προτροπή και σε καμία περίπτωση δεν συνιστά κανόνα ή
υποχρέωση για κανέναν. Απλά είναι μία πράξη ευγένιας.
φιλικά,