[orasi] Re: μία πρόταση!

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Jan 2008 13:53:31 +0200

Γιάννη τουλάχιστον η δική μου ιδέα δεν έχει σχέση με γραφειοκρατικούς
μηχανισμούς και ότι αυτό συνεπάγεται. Η δική μου ιδέα βασίζεται στην
αυτενέργια πολιτών και κοινωνίας με επέτρεψε μου να το γράψω (με κινηματικά
χαρακτηρηστικά). ένα τόσο σοβαρό θέμα που άπτεται σε βασικό κοινωνικό αγαθό
να το εμπιστευτώ σε έναν υπουργικό μανδαρίνο.
Με κινηματικούς χαρετισμούς

--Κώστας--

υ.γ. Η δύναμη των πολιτών βρίσκεται στην βούληση του.