[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Θετική και αρνητική ενέργεια...

  • From: Augustina Mertzani <augustinapm@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 24 Jun 2011 00:08:19 +0300

> Ναι ναι το ξέρω, νωρίς το θυμήθηκα... ας όψεται όμως η εξεταστική....

 Πολύ ενδιαφέρουσες σκέψεις και από τις δυο σας!! Εγώ θέλω να απαντήσω όμως
στον αρχικό προβληματισμό, μιας και εκεί έχω μια άποψη... πραγματικά στην
ερωτική έλξη και την αγάπη δε σκέφτομαι τίποτα!! απλώς τα αφήνω να
συμβούν!!!
Όσον αφορά όμως την αύρα και το είδος της ενέργειας που εκπέμπουμε, νομίζω
ότι ο καθένας μας την επιλέγει συνειδητά ή όχι. Ο τρόπος ζωής που
επιλέγουμε, καθορίζει τον τρόπο που θα μας βλέπουν οι γύρω μας. Αν για
παράδειγμα ένας άνθρωπος είναι μουντρούχος και κακομοιριασμένος, αυτό θα
φαίνεται και στην όψη του... Αν όμως αντιμετωπίζει με όσο το δυνατόν
καλύτερο τρόπο τα όσα δεινά του έχουν συμβεί ως τώρα και γενικώς ζει το
παρόν σαν κάτι όμορφο και μοναδικό, με τα ωραίακαι τα άσχημα, τότε μόνο
θετική ενέργεια μπορεί να εκπέμψει!! Συμπερασματικά, θα πω την κλασική
φράση, που όμως την αγαπώ και την πιστεύω πως, τα μάτια είναι ο καθρέφτης
της ψυχής μας... Η γλώσσα του σώματος, επίσης, πιστεύω παίζει πολύ σημαντικό
ρόλο... αν ένας άνθρωπος βγάζει στις κινήσεις του γαλήνη, είναι κάτι πολύ
θετικό για τον τρόπο που θα τον αντιμετωπίσουν οι υπόλοιποι. Ας δούμε την
αντίθετη ακραία πλευρά, που ένας άνθρωπος είναι τρελός με χαρτί, να
μην αρθρώνει σωστές λέξεις και φράσεις και οι κινήσεις του να είναι τόσο
απότομες σε σημείο να είναι επικίνδυνος για τη σωματική ακεραιότητα τόσο τη
δική του, όσο και των άλλων ανθρώπων. Μπορεί αυτός ο άνθρωπος να μας βγάλει
κάτι θετικό; και μια περίπτωση στη μέση... βλέπουμε έναν άνθρωπο στο δρόμο,
που είναι με κατεβασμένο κεφάλι, ώμους κάτω και καμπούρης... εντάξει, δεν
αντιλέγω, μπορεί να υπάρχουν και ιατρικοί λόγοι... αλλά υπάρχουν κάποιοι που
αυτή τους η στάση σου φωνάζει: "Έχω προβλήματα και ζω με αυτά να με
βαραίνουν!!! Δεν απολαμβάνω τη ζωή!!!" Ούτε αυτός πιστεύω θα είναι από τις
πρώτες προτιμήσεις γνωριμίας ενός ανθρώπου...
Συνοψίζοντας, πιστεύω πως πρέπει να φροντίζουμε την ομορφιά της ψυχής μας...
Να της φοράμε πάντα τα καλά της και να τη δείχνουμε στον κόσμο μήπως και
μιμηθεί την κίνηση γιατί, κακά τα ψέματα, ζούμε σε δύσκολους καιρούς και με
τον αρνητισμό δε βγαίνει απολύτως τίποτα, αντιθέτως, γίνονται χειρότερα!!
Είπα πολλά, το ξέρω, αλλά το συγκεκριμένο θέμα βγάζει τη φλύαρη πλευρά μου!!
Συγγνώμη αν κούρασα λοιπόν!!
Καλό σας βράδυ!! :)