[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Re: Και τώρα η συνέχεια του ποιητικού μου οίστρου!!!

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 4 Apr 2012 18:25:33 +0100 (BST)

μια χαρα ΖΩΟΥΛΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΗΤΕΧΝΗ ΠΟΥ ΚΡΙΒΟΥΜΕ ΜΣΑ ΜΑΣ  ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ

________________________________
 Απο: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 1:13 μ.μ. Τετάρτη, 4 Απριλίου 2012
Θεμα: [openyourmind] Re: Και τώρα η συνέχεια του ποιητικού μου οίστρου!!!

Πολλά μπορεί να ειπωθούν,πολλά μπορεί και όχι,αλλα το μόνο που είναι σίγουρο,
Χρειάζεται χρόνος γιατί είναι ο μόνος που όσο πιο γρήγορα τρέχει τόσο το
καλύτερο για όλους...τα μάτια είναι πράγματι ο καθρέπτης της ψυχής,μα μόνο όταν
τα έχεις κλειστά μπορείς να ονειρευτείς.Ζωή, άκουσε πως είναι το όνομά σου!!
συνέχισε να γράφεις και θα είμαστε εδώ για να διαβάζουμε αυτα που  θέλεις να
μοιραστείς μαζί μας,σίγουρα θα βρουν ανταποκριτές!όλοι κρύβουμε απο ένα μικρό
καλλιτέχνη μέσα μας! και μου φαίνεται πως ο δικός σου οίστρος έχει
 πάρει φωτιά!!3/4/2012 10:19 μμ, ο/η ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ έγραψε:
Αγαπητοί μου φίλοι και φίλες, σήμερα έγραψα άλλα 2 ποιήματα, τώρα που πήρα
φόρα! Ελπίζω όχι και κατηφόρα! Χα χα χα χα χα!!!