[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Re: Φεύγω πριν ξεκινήσω να ψάχνω τα σκουπίδια για την διατροφή μου

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 4 Apr 2012 18:05:58 +0100 (BST)

τρομερο οντως ειναι τραγικη η κατασταση και τα σημεια που μας εχει φτασει  η
κυβερνηση

________________________________
 Απο: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
Προς: OPENYOURMIND@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 2:23 μ.μ. Τετάρτη, 4 Απριλίου 2012
Θεμα: [openyourmind] Re: Φεύγω πριν ξεκινήσω να ψάχνω τα σκουπίδια για την
διατροφή μου

έτυχε να ακούσω σήμερα  για πρώτη φορά αυτό το τραγούδι,συνειρμικά το δίνω ως
απάντηση,γιατί πραγματικά θεωρώ πως όλοι αυτοι που μας κυβερνάνε ή συνεχίζουν
να μιλάνε χωρίς να ντρέπωνται, αυτόν τον άνθρωπο τον εμπόδισαν να συνεχίσει να
περπαταει ,τον αλυσόδεσαν και τράβηξαν εκείνη την σκανδάλη αντι αυτου
http://www.youtube.com/watch?v=roccYFIcYUs Στις 4/4/2012 1:51 μμ, ο/η
anna-maria foskolou έγραψε:
 μόλις το άκουσα,πραγματικά λύγισα... τραγικό γεγονός,δεν μπορείς να γράψεις
τίποτα παραλύεις...
>Τι έγραψε στο σημείωμα ο 77χρονος αυτόχειρας
>«Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κάθε ίχνος
        επιβίωσής μου. Και επειδή δεν μπορώ να βρω το δίκιο μου, δεν
        μπορώ να βρω άλλον αγώνα αντίδρασης, εκτός από ένα αξιοπρεπές
        τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω τα σκουπίδια για τη διατροφή μου».

>Αυτό έγραψε στο ιδιόχειρο σημείωμά του 77χρονος συνταξιούχος
        φαρμακοποιός, που έβαλε τέλος στη ζωή του με μία σφαίρα στο
        κεφάλι, σήμερα το πρωί στην καρδιά της Αθήνας.

>Το τραγικό και πρωτοφανές περιστατικό σημειώθηκε λίγα λεπτά πριν
        τις 9 σήμερα το πρωί, στην πλατεία Συντάγματος.