[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Re: Μια επαναστατική συσκευή για την αχρωματοψία

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 18 Mar 2012 22:51:38 +0000 (GMT)

μεγαλη υποθεση η τεχνολογια μην την ψαχνεις  σου λεω

 Απο: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 7:06 μ.μ. Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012
Θεμα: [openyourmind] Re: Μια επαναστατική συσκευή για την αχρωματοψία

παραδείγματα ανθρώπων που κάνουν το αδύνατο  δυνατό!!και όταν υπάρχει θέλησει
για ζωή, και δημιουργία όλα τα εμπόδια εξαφανίζωνται! Στις 15/3/2012 2:20 πμ,
ο/η Κούβαρης Κώστας έγραψε: