[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Re: ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΑΓΗΤΟ;

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 14 Mar 2012 17:26:45 +0000 (GMT)

η τεχνολογια προχοραει απο τοτε που θυμαμε τον αιαυτο μου  αυτο ακουω ολα
γινοντε .γρηγορα και το  εντυποσιακο .....σωστα.....

________________________________
 Απο: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 12:01 μ.μ. Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012
Θεμα: [openyourmind] Re: ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΑΓΗΤΟ;

ψηφιακό φαγητό!!έξυπνο!!προχωράνε ακάθεκτοι οι της τεχνολογίας!!παραγγελία
ιντερνετική,αλλά έχει δίκιο όποιος το γράφει σε λίγα χρόνια θα λαμβάνουμε την
τροφή μας μέσω usb ή καλύτερα ασύρματα μέσω bluetooth!είμαστε πολύ κοντά,μην
γελάτε σε καμιά πενηνταριά χρόνια,το μυαλό γεμάτο απο τσιπάκια,ένα για να
σκέφτεται,ενα για να αισθάνεται,ένα για να αντιδρα όταν πρέπει και επιθυμούν οι
διαχειριστές, και άλλα τόσα για ούτε και εγώ ξέρω τί...ωχ,δεν θέλω να τα
σκέφτομαι γιατι είναι αποκαρδιωτικά αυτά τα συμπεράσματα,η τεχνιτη νοημοσύνη
 είναι εδώ και πολύ κοντά μας μάλιστα!!
Στις 13/3/2012 12:51 μμ, ο/η Κούβαρης Κώστας έγραψε:
> ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΑΓΗΤΟ;
> www.e-food.gr
> χι, δεν σας προτείνουμε να κόψετε το φαγητό και να το αντικαταστήστε με
> ψηφιακό (αν και θα γίνει και αυτό σύντομα, έτσι όπως πάμε), αλλά να
> αντικαταστήσετε τον τρόπο παραγγελίας. Μέσα από τη συγκεκριμένη υπηρεσία (η
> οποία δυστυχώς, προς το παρόν, είναι διαθέσιμη μόνο για τους κατοίκους της
> Αθήνας) μπορεί κάποιος να δώσει την παραγγελία του απλώς και μόνο εισάγοντας
> τη διεύθυνσή του. Η διαδικασία είναι πολύ απλή, γρήγορη και εύκολη: Αφού
> [...]
 πληκτρολογείτε τη διεύθυνσή σας και αυτόματα εμφανίζονται τα καταστήματα (από
πιτσαρίες έως εστιατόρια) που εξυπηρετούν τη συγκεκριμένη διεύθυνση, από τα
οποία μπορείτε να παραγγείλετε φαγητό on-line. Σημειώνουμε ότι το συγκεκριμένο
site είναι δημιουργία του γνωστού e-shop.gr, ενώ για την παραγγελία δεν
απαιτείται πιστωτική κάρτα, αλλά η πληρωμή γίνεται κανονικά στην πόρτα σας,
όταν παραλάβετε το φαγητό σας.

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar

Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα
συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

Η ηλεκτρονική διεύθυνση που θα λαμβάνετε και θα δημοσιεύετε τα e-mail σας στα
μέλη της λίστας είναι η: