[openyourmind] Re: [openyourmind] Να το διαβάσετε όλοι...

  • From: "Anna Maria" <Anna_Maria_Foskolou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Apr 2011 21:20:46 +0300

Θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου να ευχαριστήσω τον Κώστα για την πολύτιμη βοήθειά του,το μόνο σίγουρο είναι πως αν δεν ήταν εκείνος το openyourmind θα ήταν απλά μια ιδέα που θα έμενεανεκπλήρωτη ,και εγώ δεν θα είχα την ευκαιρία να μοιραστώ τις απόψεις μου με όλους εσάς,μιας και έχετε καταλάβει πως το να γράφω είναι το καλύτερό μου... Έδωσε φωνή και υπόσταση σε κάτι διαφορετικό,με ένα ευρύ φάσμα θεματολογίας πουαπευθύνωνταν σε όλους αλλά και στον κάθε ένα ξεχωριστά... Εύχομαι να σταθώ ικανή να κρατήσω αυτό το παράθυρο επικοινωνίας ανοικτό. Παρέδωσε την σκυτάλη σε μένα για ένα δρόμο στρωμένο με γερά και σταθερά θεμέλια... Η απόφασή του έγινε αποδεκτή,χωρίς παρακίνηση για το αντίθετο μιας και ο κάθε ένας μας έχει το δικαίωμα να πράττει κατά την βούλησή του..Θεωρώ πως είναι σημαντικό να παραμείνει ενεργεία αυτή η λίστα συζήτησης και ο κάθε ένας να συμβάλλει με τον τρόπο που μπορεί,όπως πραγματοποιείται και μέχρι σήμερα..Το openyourmind συνεχίζει ακάθεκτο την πορεία του,με στόχο να δώσει φωνή σε όλους όσους θέλουν να μιλήσουν και ευελπιστώ στο μέλλον να αποκτήσουμε και άλλα μέλη... Ίσως ακόμη είναι νωρίς,ίσως η γενικότερη αντιμετώπιση των ανθρώπων απέναντι στην αναπηρία να τρομάζει για αυτό και είναι τόσο επιφυλακτικοί απέναντί της.. Οι άνθρωποι τις περισσότερες φορές μπορεί να συμπάσχουν αλλά επι της ουσίας τους αφήνει αδιάφορους... Μιας και ο κάθε ένας έχει μια ρουτίνα να αντιμετωπίσει,έχει τα δικά του προβλήματα και μερικές καταστάσεις τον κρατούν απλά αδιάφορο..Ίσως χρειάζεται χρόνος μέχρι να ωριμάσει όλη αυτή η διαδικασία και να μπορέσουμε να αλλάξουμε αυτή την αντιμετώπιση... Ως βλέπουσα δεν σας κρύβω πως και εγώ δεν είχα ασχοληθεί με τον χώρο,ίσως γιατί δεν μου είχε δωθεί η αφορμή..Τώρα ως άτομο με οπτική ιδιαιτερότητα,έμαθα να ζώ με αυτό και έκανα μεγάλες προσπάθειες για να το ξεπεράσω και να παραμείνω ο χαρακτήρας που ήμουν και πριν.. Πολλοί όταν καταλαβαίνουν πως έχω κάποιο πρόβλημα με αντιμετωπίζουν σαν το κακόμοιρο,καημένο και με λυπούνται.. Συγνώμη αλλά αυτό δεν το δέχομαι,κανείς δεν μπορεί να με λυπάται και δεν θα το επιτρέψω σε κανένα να το νιώσει αυτό για μένα... Γιατί η λύπηση είναι το πιο εύκολο συναίσθημα που έχωαντικρύσει μέχρι σήμερα,αφού δεν έχει συνέπειες και δίνει ένα βήμα πιο πέρα σε αυτόν που το εκφράζει,μιας και νιώθει ανώτεροςαπέναντι σε αυτόν για το οποίο το νιώθει...

Αυτό θα πρέπει να αλλάξει.
δεν φταίει μόνο η κοινωνία που δεν είναι έτοιμη φταίνε και εκείνοι που τους εξυπηρετεί να βρίσκονται στην θέση εκείνων που χρήζουν βοήθειας,επαναπαυμένοι στις παροχές... Η ζωή κρύβει πολλές εκπλήξεις,για αυτό και έχει σημασία να της δίνουμε την αξία που της πρέπει!! Δεν θέλω να σας κουράσω άλλο,θέλω όμως να σας υποσχεθώ πως θα κάνω ότι μπορώ για να συνεχίσει να υφίσταται η openyourmind mailing list με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!! Ας έχουμε λοιπόν τα μυαλά μας ανοικτά για να κρατήσουμε όλα αυτά που μάθαμε μέχρι σήμερα και για να κάνουμε αποδεκτά αυτά που έπωνται!!
Με εκτίμηση Φωσκόλου Αννα-Μαρία