[openyourmind] Γιάννης Τσιμιτσέλης: «Άνδρες υπάρχουν. Γυναίκες δεν ξέρω αν υπάρχουν»

  • From: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Jan 2012 15:11:20 +0200

 λης: «Άνδρες υπάρχουν. Γυναίκες δεν ξέρω αν υπάρχουν»

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012, 14:11

Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης υποδύεται έναν αθεράπευτα ρομαντικό χαρακτήρα στην φετινή του παράσταση, αλλά όπως επισημαίνει δεν υπάρχουν γυναίκες που να αξίζουν σήμερα τόσες θυσίες.

«Άνδρες υπάρχουν. Γυναίκες δεν ξέρω αν υπάρχουν που να αξίζουν να τα κάνεις όλα αυτά. Γιατί αναρωτιόμαστε για τους άνδρες και δεν αναρωτιόμαστε αν αξίζουν πια οι γυναίκες; Εδώ και αρκετά χρόνια εγώ δεν συμμετέχω τόσο ενεργά στο ερωτικό κυνήγι, δεν είμαι ελεύθερος οπότε δεν με απασχολεί. Πάντως, είμαι λίγο παραδοσιακός σε αυτά. Πιστεύω πως ο άνδρας πρέπει να είναι κυνηγός και να κάνει το πρώτο βήμα. Δεν λέω ότι η θέση της γυναίκας είναι στην κουζίνα, αλλά πρέπει να κρατάμε λίγο τις ισορροπίες».

ΠΗΓΗ: Real

Επιμέλεια: Τόλης Αλεξανδρόπουλος