[openyourmind] Re: Για τρελλά... μουσικά γούστα!!!

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 31 Dec 2011 00:31:09 +0200

εεεεε..... θα γίνει χαμός!!χαχαχα..ας το ρίξουμε μέσα λοιπόν αφού δεν μπορούμε έξω! ξέρεις εεεε ,τώρα με την κρίση,θα διοργανώνουμε μπουζουκοκατάσταση εντός,παραγγελιές απο το youtube και δεν συμαζεύεται!!χαχαχα.. ναι ναιεννοείται,αν και δεν το έχω πολύ με αυτό το είδος το νιώθω όμως εγώ,είναι να μην πάρω φόρα μάλλον!!και μετά ποιός με μαζεύει!χαχαχατί πιάτα τί ποτήρια όλα ένα με το πάτωμα!!άντε και απο μένα μια αφιέρωση.. ένα τσιφτετέλι!

http://www.youtube.com/watch?v=CEK68ijoIZE
Στις 31/12/2011 12:19 πμ, ο/η ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ έγραψε:
Ααααχ Άννα Μαρία μου αν ήμασταν τώρα έξω μαζί κι έκανε αυτό το πρόγραμμα ένα σου λέω.... Θ' αναστέναζε ή πίστα ή το πάτωμα ή το τραπέζι εν πάσει περιπτώση! Χα χα χα χα χα χα χα! Τρελλά γλέντια,έτσι; Τι να σε κάνω που είσαι μακριά; Κι εγώ είμαι μακρυά αλλά που θα μας πάει; Κάπου θα βρεθούμε και τότε έχει να γίνει της τρελλής, δεν το συζητώ!!! Φιλάκια πολλά και χαίρομαι πολύ που σ' έφτιαξα κι εγω φτιάχτηκα τώρα για κάνα ποτάκι αλλά δεν υπάρχει παρέα,οπότε.... μια απ' τα ίδια και μέσα τα κεφάλια!

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: