[openyourmind] Ανέκδοτο

  • From: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 30 Dec 2011 14:11:46 +0200

Ανέκδοτο

Πέθαναν ένας Γερμανός, ένας Έλληνας και ένας Ινδός, και πάνε στην Κόλαση. Τους λέει ο διάβολος:

- Εγώ είμαι γενναιόδωρος και σας δίνω την ευκαιρία να πάτε στον Παράδεισο. Αλλά πρέπει να περάσετε από μια δοκιμασία. Θα σας μαστιγώσω 3 φορές και αν μείνετε απολύτως σιωπηλοί θα πάτε στον παράδεισο. Επίσης έχετε το δικαίωμα να πάρετε μια ασπίδα.

Πάει ο Γερμανός, παίρνει μια πέτρα για ασπίδα και ο διάβολος τον μαστιγώνει.
Φωνάζει ο Γερμανός και μένει στην κόλαση.

Μετά πάει ο Ινδός και δεν παίρνει καν ασπιδα.
Τον μαστιγώνει μια φορά ο Ινδός δεν φωνάζει, τον μαστιγώνει δεύτερη φορά τίποτα ο Ινδός. Τον μαστιγώνει τρίτη φορά και πάλι ο Ινδός δεν φωνάζει:

- Εσύ θα πας στον παράδεισο, λέει ο διάβολος.

- Καλά, αλλά θα μείνω εδώ να δω τι θα κάνει ο Έλληνας.

Έρχεται η σειρά του Έλληνα και τον ρωτά ο διάβολος:

- Τι θα πάρεις για ασπίδα;

Και απαντά ο Έλληνας:

- Ποιον θα πάρω ρε μαλάκα; Τον Ινδό θα πάρω!

pineza.gr