[openyourmind] Re: Πάει ο παλιός ο χρόνος,εσύ τί έκανες για αυτόν?....

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 30 Dec 2011 00:09:56 +0200

καλησπέρα Τατιάνα,χαίρομαι για αυτό.. αλλά δεν φτάνει.. εγώ μπορεί να ονειρεύομαι,αλλά ούτε αυτό φτάνει.. είναι μόνο ένας ο χρόνος που ασχολήθηκα με όλα αυτά.. και βρήκα μπροστά μου πολλα περίεργα θέματα,και ένα τεράστιο γιατί στριφογυρίζει μέσα στο κεφάλι μου εδώ και καιρό..το ποιός θα δώσει την απάντηση είναι ο κάθε ένας απο εμάς ξεχωριστά,αλλά δεν αρκεί,λές να δω το δικό μου συμφέρον και να κάνω κάτι για μένα,μα δεν είναι αυτή η ουσία,δεν έχεις καταλάβει πως αν δρα ο κάθε ένας μόνος του δεν έχει κανένα απολύτως αποτέλεσμα? είναι σαν να ρίχνεις μια σταγόνα μέσα στον ωκεανό,χάνεται και αποτέλεσμα μηδέν.. πότε θα δούμε πως η ομαδική δουλειά έχει αποτέλεσμα,πότε θα μοιραστούμε μια ιδέα και θα την κάνουμε πραγματικότητα? αν βελτιωθεί ο χώρος στον οποίο βρισκόμαστε ταυτόχρονα θα βελτιωθούμε και εμείς.. είναι παράλληλοι οι δρόμοι.. πόσο πιο ξεκάθαρα πρέπι να τεθεί ως ζήτημα για να κουνηθούν τα ρημάδια τα γρανάζια??

Στις 29/12/2011 11:33 μμ, ο/η Tatiana Nisioti έγραψε:
Κοίταξε, καλή μου...
Το οτι δε γράφουμε, εκτός από το κλίμα των ημερών, σημαίνει οτι ο καθένας, ατομικά, αγωνίζεται στη ζωή του, στο μέτρο και το χρόνο που του δίνει, είτε ο Θεός - για όσους τον πιστεύουν/ουμε - είτε ο τρόπος καθαυτός της ζωής του. Επομένως, και μόνο αν διαβάστηκαν τα γραφέντα σου κι μπήκαν στην περισυλολογή του καθένα από εμάς, νομίζω θα πρέπει να σου αρκεί. Εμένα, πάνωτως, αυτός ο ονειροπόλος τρόπος σκέψης και γραφής σου, δε σου κρύβω μ' αρέσει! Δεν είσαι, όμως, ξέρεις, "φερμένη από αλλού", όπως καταλήγεις στο μήνυμά σου, είσαι απλά μια νέα που, στη δεκαετία των 20 - και καλά κάνει, και το οφείλει - ονειρεύεται!! Να συνεχίσεις, λοιπόν, αλλ' αυτά σου τα όνειρα ν' αρχίσεις να τα υλοποιείς πρώτα για σένα, για τη δική σου τη ζωή, για το δικό σου το παραπέρα, για το δικό σου το παρόν και μέλλον. Ας πούμε, γιατί αυτόν τον τρόπο γραφής σου δεν τον μετουσιώνεις σε κάτι που, γιατί όχι που να πάρει, αργότερα να τυπωθεί;;; Καταλαβαίνεις, φαντάζομαι, τι εννοώ "τυπωθεί". Να, τώρα που κάθισα να σου γράψω τούτες μου τις αυθόρμητες και πάντα - αυτό να το ξέρετε..., η Χρυσέλλα μου το αντιλήφθηκε - καλοπροαίρετες σκέψεις, μου πήρε χρόνο! Κι αύριο έχω πολύ πρωινό ξύπνημα...! Αααχ! Άννα-Μαρία μου γλυκιά, τα όνειρα, να θυμάσαι είναι για ξόδεμα, σαν τα χρήματα, δεν είναι ούτε για τα κοιτάζουμε ούτε να τα περιεργαζόμαστε συνέχεια. Να μην τα τσιγκουνεύεσαι ποτέ, κανείς μας, επίσης!!
Αυτά, σας καληνυχτώ!