[openyourmind] Re: Πάει ο παλιός ο χρόνος,εσύ τί έκανες για αυτόν?....

  • From: ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ <mousikos1982@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 30 Dec 2011 00:08:47 +0200

Εντάξει κορίτσι μου,καμμία παρεξήγηση! Από κει και πέρα ο καθένας ας αναλαμβάνει τις ευθύνες του με βάση αυτά που προσφέρει ο ίδιος,γιατί αν δεν υπάρχει προσφορά η ζήτηση είναι όχι μόνο εγωιστική αλλά και βολικότατη και υποκριτική. Αν σας ακούγομαι ότι σας κατηγορώ,δηλώνω ότι κατηγορώ και εμένα την ίδια γιατί υπάρχουν τομείς που το εφαρμόζω κι εγώ δυστυχώς! όχι για θέματα visually impaired αλλά για επαγγελματικά μου θέματα καθώς και θέματα θρησκείας! Δεν πρέπει να ζητάμε μόνο απ' τον Θεό,για όποιον/α πιστεύει, στις δύσκολες στιγμές,αλλά να κάνουμε κι εμείς κάτι γι' αυτόν όταν είμαστε στα καλά μας! Και ντρέπομαι γιατί το κάνω κι εγώ αυτό...Καληνύχτα σας OnLine, Επικοινωνία, με τούς openyourmind: skype:annamaria_firefly?call

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: