[openyourmind] Re: Πάει ο παλιός ο χρόνος,εσύ τί έκανες για αυτόν?....

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 29 Dec 2011 23:59:14 +0200

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΖΩΗ!!...
Πίστεψέ με δεν είχα καμία τέτοια πρόθεση! Σίγουρα είναι θέμα του κάθε ένα το πώς θα αντιδράσει στο κάθε ερέθισμα..και δεν έχω την απαίτηση ναδημοσιευθεί κάτι προσωπικό... Η απάντησή που έδωσα στο δευτερο μήνυμα με τον ωχαδερφισμό,απευθύνωνταν στην μη ανταπόκριση για το αν θέλουμε πραγματικά να γίνουμε μια ομάδα και να προσπαθήσουμε έμπρακτα να αλλάξουμε κάτιαπο όλα αυτά που συνεχώς ακούω ως παράπονα,οτι δεν έχουμε παροχές,όλα είναι πεπαλαιωμένα και τα γνωστά που ίσως και εσύ έχεις ακούσει στις κατακαιρούς συνδιαλέξεις που είχαμε πραγματοποιήσει ως openyourmind,και όλοι ήταν ΥΠΕΡ,αλλά τελικά δεν ξέρω κατα πόσον θέλουμε να κάνουμε κάτι,και για το αν έχουμε καταλαβει την δύναμη που μπορει να εχουμε αν δρασουμε ως μια πραγματική ομάδα και όχι σαν ένα απλο χαβαλετζίδικο παρεάκι.. Δεν πειράζει,όμως άλλωστε απο ότι βλέπω κανεις δεν θελει να κάνει κάτι,γιατί λοιπόν να χαλάω και εγώ την ζαχαρένια μου... οτι θέλει ας κάνει ό κάθε ένας δικαιωμά του είναι .. Εγω έθεσα ένα θέμα δεν υπήρχε ανταπόκριση ,καλώς ή κακώς είμαστε όλοι υπευθυνοι για όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας και απο ότι φαίνεται θα συνεχιστεί για πολύ ακόμα αυτό το παραμυθάκι.. Εγώ απλά θα σταματήσω να ασχολούμαι,ίσως δεν είναι κανένας έτοιμος για κάτι τέτοιο... και αν κάνω λάθος ας με διορθώσει. Ααπλά αυτό που με προβλημάτισε είναι η αιτία που συμβαίνει αυτό και την απάντηση δεν πρόκειται να την λάβω ποτέ,ή μάλλον δεν θέλω να την αποδεκτώ,γιατί είναι εντελώς παράλογο,το να μπορούμε να βελτιώσουμε καταστάσεις και να μην ασχολούμαστε καν.. τί να πώ?? καλή χρονιά και ο Θεός βοηθός!!Αλλά τί να σου κάνει και ο Θεός αν οι άμεσα ενδιαφερόμενοιμένουν άπραγοι?? Ειδού η απορία!!καλή μας τύχη,λοιπόν! Στις 29/12/2011 11:26 μμ, ο/η ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ έγραψε:
Καλησπέρα Άννα Μαρία μου! Αν μου επιτρέπεις, πιστεύω ότι δε χρειάζεται να παρεξηγήσεις τη στάση των μελών της λίστας για το γεγονός ότι δε μοιράστηκε μαζί μας γεγονότα της χρονιάς που φεύγει, για τον απλούστατο λόγο ότι αυτά είναι προσωπικά δεδομένα του καθένα και από τη στιγμή που αυτά δημοσιεύονται στο διαδίκτυο και δεν τα διαβάζουμε μόνο εμείς( πολύ πιθανόν ),δεν αποφασίζεις να εκθέσεις μ' αυτό τον τρόπο, έστω στιγμές από τη ζωή σου. Δεν αρμόζει νομίζω στο χαρακτήρα σου, απ' όσο σε ξέρω τουλάχιστον, να μας κατηγορείς, αν αυτό εννοούσες, ως ζαμανφού και αδιάφορους επειδή δεν απαντήσαμε σ' αυτό το ξεδίπλωμα της ψυχής σου και γενικότερα, όσο δύσκολο κι αν είναι αυτό που θα σου πω για τον καθέναν από μας, όταν προσφέρεις κάτι από τον εαυτό σου, να μην περιμένεις πάντα την αντίστοιχη ανταπόδωση γιατί θ' απογοητευτείς πολλές φορές στη ζωή σου! Το ξέρεις καλύτερα εσύ για τον εαυτό σου από κάθε άλλον! Προσωπικά, σ' ευχαριστώ πολύ που μας άνοιξες την καρδιά σου και μοιράστηκες μαζί μας πράγματα από τη ζωή σου κατά το 2011 και να ξέρεις ότι δεν πήγε στράφη! Ελπίζω να κατάλαβες τι θέλω να πω μ' αυτό μου το μήνυμα ως απάντηση και να μη με παρεξηγήσεις! Καλό σου βράδυ! Με εκτίμηση, ένα μέλος από το Ιντερνετικό παρεάκι σου! Φιλάκια!

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: