[openyourmind] Re: ΜΟΥΣΙΚΕΣ...ΕΥΧΕΣ

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 26 Dec 2011 22:55:50 +0200

καλησπέρα Ζωή!Χρόνια πολλά! καλά το δεύτερο τραγούδι Hawai κανονικά! !! δεν μου λες μήπως ήσουν μαζί με τον Ομπάμα διακοπές και επηρεάστηκες?γιατί εκεί πέρασε τα φετινά του Χριστούγεννα! τον κακόμοιρη,φτωχικά φτωχικά ..εντάξει ,τί να έφαγε κανένα αστακούλι.. τίποτα το σπουδαίο!! δεν μου λες έκαναν καμια αύξηση στο μισθό σου και μας το κρατάς κρυφό? χαχαχαπλάκα κάνω! πού τέτοια τύχη ,εγώ λέω,μόνο το πρωτοχρονιάτικο θα μας σώσει,τι λέτε θα συνενοηθούμε όπως έκαναν στο χωριό της Ισπανίας και να τα κάνουμε μοιρασιά τα κέρδη? Στις 26/12/2011 7:44 μμ, ο/η ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ έγραψε:

Καλησπέρα openyourmindόπουλα! Όλοι καλά απ' ότι βλέπω με ξεκούραση και την οικογένεια μας κοντά αυτές τις μέρες... Θέλω να ευχηθώ σε όλους σας χρόνια πολλά με υγεία και με πολλή μουσική, μιας και είναι από τα πιο αποτελεσματικά μέσα για ψυχική εκτόνωση! Σας αφιερώνω με τη σειρά μου 2 τραγουδάκια στο κλίμα των ημερών. Καλά να περνάτε και να κάνετε ότι μπορείτε να γεμίζει η ψυχή σας!

1 http://www.youtube.com/watch?v=K5bo4VDEH-U&feature=related

και ένα ακόμα σε μια πιο τρελλιάρικη έκδοση mix που εμένα με πάει σε... εξωτικά Χριστούγεννα και μ' αρέσει!!!!!!!

2 http://www.youtube.com/watch?v=-hxp00368ns&feature=related

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: