[openyourmind] Re: καλησπέρα!!

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 29 Nov 2011 23:10:09 +0200

Καλησπέρα Εύη!! να ΄σαι πάλι!! μας έλειψες !! τί να κάνουμε,αυτοί οι υπολογιστές αμα μας κάνουν νερά τα πράγματα είναι δύσκολα!χαχαχα... καλά να περνάς..για τα μηνύματα μην αγχώνεσαι άλλωστε πάντα υπάρχει ο σύνδεσμος του αρχείου της λίστας, που σε οδηγεί στα μηνύματα που έχουμε στείλει μέχρι σήμερα ,και ανα πάσα στιγμή μπορείς να ανατρέξεις! καλό σου βράδυ καινα δείχνεις φροντίδα και προδέρμ στον υπολογιστή σου,και ίσως δεν σε ξανα προδώσει!χαχαχα

Στις 29/11/2011 10:08 μμ, ο/η ευη σταματη έγραψε:
καλησπέρα σε όλους!!!
αυτή τη φορά θέλω να πιστεύω ότι η συμφιλίωσή μου με τον κόσμο της τεχνολογίας θα είναι και οριστική, χωρίς κενά. δυστυχώς λόγω των προβλημάτων του υπολογιστή μου δεν έχω στη διάθεσή μου όλα τα μηνύματα που ήρθαν στη λίστα όλες αυτές τις μέρες.
καταρχήν, αλεξάνδρα μου γειά κι απο εδώ!! καλώς ήρθες στο παρεάκι μας!!
εύχομαι καλές αναγνώσεις και δημοσιεύσεις.
άν έχουμε κι άλλα νέα μέλη στη λίστα ζητώ προκαταβολικά συγνώμη που δεν συστήθηκα, αλλά τα μηνύματα απο τη λίστα τα οποία κατάφερα να διαβάσω είναι δυστυχώς ελάχιστα.
προς το παρρόν σας αφήνω... για λίγο όμως.
καλό σας βράδυ, φιλιά σε όλους!