[openyourmind] Ενημέρωση προς όλους!

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 24 Oct 2011 17:08:18 +0300

καλησπέρα σας!
τελικά έπιασε η θετική αντιμετώπισητης κατάστασης και η απεργία των ναυτεργατών έληξε.. Ο λόγος για τον οποίο αναφέρω το γεγονός είναι γιατί αύριο το μεσημέρι θα ταξιδέψω και έτσι θα με χάσετε για λίγες μέρες! Ξέρω πόσο πολύ θα σας λείψω δεν χρειάζεται να μου το πείτε!χαχαχακαι είμαι σίγουρη, πως η ροή θα είναι όπως και τώρα,με ενδιαφέρουσες συζητήσεις και δημοσιεύσεις!! Υπαρχει περίπτωση τις επόμενες μέρες που θα λείπω να έχω πρόσβαση στο δίκτυο αλλά δεν το εγγυώμαι!! Οπότε αν δεν ξαναμιλήσουμε πρίν τις 28 του μηνός σας εύχομαι καλό τριήμερο και καλή υπομονή για τις μέρες που έρχονται σε συνδιασμό των κινήσεων αυτών που μας κυβερνούν!!
καλό σας απόγευμα!
Με εκτίμηση Αννα-Μαρία

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  1 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2011.rar http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%201%20%CE%9F%CE%9A%CE%A4%CE%A9%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar