[openyourmind] Re: Μια καταπληκτική ιστορία που συνέβη πριν πολλά χρόνια στην πάλαι σοβιετική ένωση...

  • From: ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ <mousikos1982@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 21 Oct 2011 21:06:30 +0300

Η γνώμη μου για αυτή την ιστορία  στη Ρωσία είναι απλά ότι ο καθένας
μπορεί να κράτήσει αυτό που βρίσκει ουσιαστικό και χρηστικό για τον
εαυτό του. Απο κει και πέρα ο καθένας ας εκφράζει απλά την άποψή
του,μιας και οι απόψεις μας διύστανται όσο αναφορά το νόημα της ιστορίας
και τα μηνύματα που θέλησε να περάσει. Αλλά δε νομίζω ότι, ως
openyourmind, θα πρέπει να μην ξαναδημοσιεύσει κανείς κάτι που του
τράβηξε το ενδιαφέρον προσωπικά. Ο καθένας μας θα πρέπει να δείχνει τον
πρέπον σεβασμό στις απόψεις των άλλων,είτε αυτές συμφωνούν με τις δικές
του/της, είτε όχι! Καλό σας βράδυ!

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  1 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2011.rar http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%201%20%CE%9F%CE%9A%CE%A4%CE%A9%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar