[openyourmind] Νίκος Λυγερός σχετικά με τον ελληνισμό.

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 10 Nov 2011 20:37:25 +0200

Καλησπερα σας,τις προάλλες έγιναν δημοσιεύσεις ,απο τον Κώστα, για τον Ν΄κο Λυγερό και δεν σας κρύβω πως μου κίνησε το ενδιαφέρον να ψάξω για αυτόν τον άνθρωπο,δεν ξέρω αν τον ακούσατε ή απο το πρώτο κιόλας βίντεο, τον απορρίψατε. δώστε μια ευκαιρία στον εαυτό σας,αρχικά,και ακούστε τον.. παρακάτω θα βρείτε άλλο ένα σύνδεσμο ,απόσπασμα εισήγησης σε πανεπιστήμειο,σχετικά με τον ελληνισμό και την διαχρονικότητά του....Υπάρχουν αμέτρητα απο αυτά,πιστέψτε με αξίζει ο χρόνος που θα αφιερώσουμε για να τον ακούσουμε.

http://www.youtube.com/watch?v=fqiynBTVRjo

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  1 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2011.rar http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%201%20%CE%9F%CE%9A%CE%A4%CE%A9%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar