[openyourmind] Re: καλησπερα!

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 04 Nov 2011 00:10:04 +0200

Καλησπέρα Αιμιλάκι!! Πού είσαι βρε παιδί?
Περαστικά σου να είναι βρε!! Τί πάθατε,έπεσε ιός στις τραγουδίστριες της παρέας μας?
ΗΕυη με το κρύωμα,εσύ με τον ιό,τί θα γίνει?
Για να προσέχετε λιγάκι,δεν είναι καιρος για αρρώστιες έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας... χαχαχαχα Θα συμφωνήσω μαζί σου πως είμαστε και εμείς υπεύθυνοι για το πως θα διαμορφώσουμε τις ζωές μας,όχι όμως όσο θα έπρεπε. παρόλα αυτά όμως ας μην χαλάσω την αισιόδοξη νότα που θέλεις να περάσεις,άλλωστε αν την χάσουμε και αυτή δενθα πετύχουμε τίποτα..
Στις 3/11/2011 11:34 μμ, ο/η emily έγραψε:
καλησπερα open your mind friends τι κανετε? καιρο εχω να σας γραψω βεβαια διαβαζω τα νεα σας. εγω αυτες τις δεκα ημερες περνω καπως δυσκολα εξαιτιας ενος ιου στα ματια που με εχει κυριολεκτικα κουρασει αφου τοσο δακρυ ουτε και σε απογωητευση δεν εχω ριξει. αφου καμια φορα λεω, επρεπε να ειχα μαγαζι με χαρτικα ωστε να μπορω να ανταπεξελθω στα τοσα χαρτομαντηλα και γαζες που χρειαζομαι... τεσπα, να ειστε ολοι καλα και να θυμαστε οτι οτι δυσκολο και να μας τυχαινει, εμεις ειμαστε αυτοι που θα το κανουμε πιο υποφερτο ή οχι...