[openyourmind] Re: Ποιός ξέρει Ισπανικά?

  • From: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 13 Oct 2011 22:09:09 +0300

Λοιπων παιδια ξερω και εγω πολλες γλωσσες οπως και ο Γιωργος μπορει να σας μαθει ποντιακα.Εγω Γρεβενιωτικα.Ειναι και αυτο μια θετικη εξελιξη εγω αγαπαω τους ιδιοματισμους της Ελλαδας.Χα Χα Χα Χα.Στις 13/10/2011 10:06 μμ, ο/η ANNA-MARIA FOSKOLOU έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ!! Εμείς όμως είμαστε παραπάνω απο τρείς!! και ολοένα αυξανόμαστε!χαχαχαχα Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο όμορφα νιώθω που έχουμε δημιουργήσει τέτοια ομάδα!! πραγματικά,τέλειο αίσθημα,να μπορείς να ζητήσεις κάτι και την ίδια στιγμή να δεκτείς ανταπόκριση απο τα φιλαράκια σου,γιατί έτσι σας νιώθω!! Λοιπόν λέω να συγκεντρώσω ότι υλικό έχετε να μου δώσετε και να ξεκινήσω σιγά σιγά και όταν βρω τον κατάλληλο καθηγητή ή καθηγήτρια θα του τα παραχωρίσω,αφού θα είναι σε ψηφιακή μορφή ώστε να μεθοδεύσει την εκμάθησή μου..Ας κάνω την αρχή και βλέπουμε πως θα εξελιχθεί.. τί λέτε? αφού τα δικά σας είναι δοκιμασμένα είναι καλύτερα να χρησιμοποιήσω αυτά.. και στα ιταλικά,που μας λες Χρυσέλλα, για γραμματική είναι ότι το καλύτερο για τα αρχικά στάδια!Αρα όποτε θέλετε θα είμαι στο skype.. Σας ευχαριστώ πολύ που μου απαντήσατε αμέσως! να είστε καλά!καλό βράδυ! Στις 13/10/2011 9:22 μμ, ο/η Χρυσέλλα Λαγαρία έγραψε:
ξαφνικά νιώθω σαν φιλενάδα του Νταρτανιάν... :-) :-) η ανταποκριση!!
lol

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind 1 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2011.rar http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%201%20%CE%9F%CE%9A%CE%A4%CE%A9%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar