[openyourmind] Re: καλησπέρα!

  • From: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 12 Oct 2011 21:55:29 +0300

Μια χαρα ηρθε Ευγενια αντε να αρχιζει να περνει φωτια το πληκτρολογιο σου απο τα αρθρα σου και την απωψη σου.Χα Χα Χα καιρο ειχαμε να σε δουμε αλλα και να σε ακουσουμε, καποια στιγμη εχουμε κανει δυο συναντησεις μεσω skype, με τα παιδια πολυ ωραια αντε την επομενη φορα να εισαι και εσυ μεσα.Στις 12/10/2011 9:02 μμ, ο/η jennyjostamati@xxxxxxxxx έγραψε:
γεια σας! σας ευχαριστώ που μου το είπατε, μιά κι ως άσχετη φυσικά δεν είχα ιδέα, χαχαχαχα! ελπίζω ότι το επόμενο μήνημά μου θα έρθει ολοκληρωμένο!!!