[openyourmind] Re: συγκέντρωση στο υπουργείο Οικονομικών

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 11 Oct 2011 00:35:49 +0300

Το συγκεκριμένο κείμενο δημοσιεύθηκε απο μέρους μου καθαρά για λόγους σχολιασμού καιαπο όλους εσάς.. δεν είναι κάτι καινούριο,όπως ούτε και τα αιτήματα της συγκεκριμένης κινητοποίησης... Αυτό βέβαια,δεν σημαίνει ότι δεν σέβομαι εκείνους που είχαν κάνει παρόμοιου τύπου κινήσεις για τα σημερινά κεκτημένα αλλά το πρόβλημα δεν πρεέπει να εστιάζεται μόνο στις συντάξεις και στα επιδόματα.. τώρα θα μου πείτε βρε Αννα-Μαρία εσύ ωραία τα λες απο τον καναπέ μιας και δεν έχω συμμετάσχει σε κάτι παρόμοιο,ούτε και το επιδιώκω... υπάρχουν και άλλα θέματα όμως για τα οποία πρέπει να υπάρχξουν επιδιώξεις για τις ανάγκες των νέων για παράδειγμα.. Το ξέρω δεν ζω στην Αθήνα για να είμαι μέσα στον παλμό και τα κοιτάω σαν απλός θεατής ,ότι και να μου πείτε έχετε δίκιο.. απλά είχα την ανάγκη να πω αυτά που μου ήρθαν στο μυαλό όταν διάβασα αυτό το κείμενο..καλό βράδυ.. και να σας γράψω και ένα τελευταίο που μου είπε ένας καλός μου φίλος και το σέβομαι απόλυτα ως σκέψη το να καταστρέψεις κάτι είναι εύκολο,το δύσκολο είναι να το διορθώσεις και να αναδομίσεις τις εγκαταστάσεις του... Στις 11/10/2011 12:01 πμ, ο/η ANNA-MARIA FOSKOLOU έγραψε:

Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2011
Συγκέντρωση τυφλών στο υπουργείο Οικονομικών
Αντιπροσωπεία ζητά συνάντηση με την ηγεσία
Έξω από το υπουργείο Οικονομικών έχουν συγκεντρωθεί τυφλοί διαμαρτυρόμενοι για τις περικοπές στους μισθούς. Αντιπροσωπεία τους προσπάθησε να μπει στο υπουργείο με αποτέλεσμα να προκληθεί μικρής έκτασης ένταση με τους αστυνομικούς που ήταν παραταγμένοι μπροστά
στην είσοδο του υπουργείου.
Τελικά η αντιπροσωπεία κατάφερε να μπει στο κτίριο και ζητά συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου.

Αποφάσισαν να συμμετέχουν στην πανελλαδική απεργία στις 19/10 μιας και απεβη άκαρπη η συνάντηση των τυφλών με το γενικό διευθυντή του γραφείου του υπουργού
Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου.
Οι τυφλοί του εξέθεσαν τα αιτήματά τους ανάμεσα στα οποία είναι η μη μείωση των μισθών και των συντάξεών τους. Στη συνέχεια αποχώρησαν από το υπουργείο και δήλωσαν ότι θα συμμετάσχουν στη γενική απεργία της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ στις 19 Οκτωβρίου.
Αναρτήθηκε από tromaktiko στις
1:47 μ.μ

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind 1 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2011.rar http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%201%20%CE%9F%CE%9A%CE%A4%CE%A9%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar