[openyourmind] Οι Βιβλίθιοι

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 02 Oct 2011 20:52:26 +0300

Ο τίτλος του συγκεκριμένου χρονογραφήματος, είναι ο τίτλος της παιδειάρχουσας μικροταινίας που παίζεται αυτό τον καιρό στους εσωτερικούς κινηματογράφους

των παιδιών..

Διάλλειμα για ποπ-κορν δεν υπάρχει. Διότι τι να το κάνεις το διάλλειμα όταν υπάρχει το ΔΙΑΛΥΜΑ που λέγεται παιδεία! Όχι δεν είναι ομογενές μείγμα, δύο ή περισσοτέρων ξεχωριστών ουσιών, που η σύστασή του είναι η ίδια σε οποιοδήποτε σημείο του. Είναι ένα ανομοιογενές ηλεκτρικό πεδίο (Βλέπε ηλεκτρική καρέκλα) τριακοσίων ή περισσοτέρων ξεχωριστών αηδιών (Βλέπε Βουλή μεριά) που η σύσπασή του προκαλείς κράμπες στην γνώση, σε οποιοδήποτε σημείο της.. Που είναι τα βιβλία οέο; Έφτασα 33 για να πιστέψω πάλι στον Άη Βασίλη! Μήπως και τα φέρει στα παιδιά ως Χριστουγεννιάτικο δώρο ή έστω από την καινούρια χρονιά, ως Πρωτοχρονιάτικο! Μα είστε σοβαροί; Να μπαίνω στο δισκοπωλείο και να λέω: "Μήπως έχετε δίσκους των Pink Floyd, Beatles, Rolling stones; Ναι έχουμε, να μου απαντάει και να ξαναρωτάω! Μήπως έχετε Μαθηματικά, Φυσική και Ιστορία; Ναι φυσικά και έχουμε, να μου απαντάει! Μα τα βιβλία σε cd; Εμένα που είμαι Disc Jockey, μου έκανα πρόταση να διδάξω σε Γυμνάσιο. Απίστευτα πράγματα! Και τώρα που δεν υπάρχουν βιβλία και τα μαθήματα θα γίνονται σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, η παιδεία και επίσημα, μπορούμε να πούμε ότι σίγουρα θα κάνει παρέα με ιούς.. Και κάτι τελευταίο! Κυρία δεν διάβασα το Σαββατοκύριακο Βιολογία, διότι μου γρατζουνίστηκε το cd! Άλλωστε τι να την κάνουμε την επιστήμη που ασχολείται με τα φαινόμενα της ζωής και τους νόμους που διέπουν τη λειτουργία των ζώντων οργανισμών Κυρία;
Αφού η παιδεία είναι νεκρή χρόνια τώρα..

πηγή:http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.anagnwstes&id=9150

Robobraille:.html,word και text σε συνθετική φωνή Ή ΣΕ συντομογραφίες Braille.
Μετατροπή αρχείου σε συνθετική φωνή αποστολή ως συννημένο αρχείοπρος:
potspeech@xxxxxxxxxxxxxxx
Μετατροπή αρχείου σε συντομογραφίες braille αποστολή  ως συννημένο αρχείοπρος:
potbraille@xxxxxxxxxxxxxxx
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το όνομα του αρχείου θα πρέπει να είναιγραμμένο με λατινικούς χαρακτήρες και το θέμα του e-mail που θα στείλετε πρέπει να
είναι κενό.
Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία θα σας επιστραφεί άμεσα ως συννημένο με την μορφή που έχετε
επιλέξει.
Πηγή:
RoboBraille.org