[openyourmind] Re: Καλή συνέχεια,σε ολους! Να το διαβάσετε όλοι

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 10 Jul 2011 20:37:27 +0300

να κάνω μια επισήμανση Γιαννη αυτό που είπες με το copy paste και την αξια που έχει η κάθε αλληλεπίδραση συγχώρεσέ με αλλά θα διαφωνήσω μαζί σου... δεν είναι απλά ένα copy paste χρειάζεται πολύ κόπος και χρόνος για να βρεις κάτι που πραγματικα αξίζει και να το παραθέσεις στους άλλους είναι ίσης αξίας με το να αναπτύσεις την δική σου αποψη και να κταθέτεις το εγώ σου...Ευγενία δεν ήμουν μόνη μου,κάθε ένας απο εσάς βοήθησε να φτάσουμε ώς εδώ... Αυτά δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω θα περιμένω μέχρι αργά το βράδυ για να καταθέσουν κάτι αν έχουν καιτα υπόλοιπα παιδιά και θα εκκινήσω την αδρανοποίηση.. Οτι το καλύτερο εύχομαι σε όλους σας...

Στις 10/7/2011 7:02 μμ, ο/η john maragos έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΟΣΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΥΣΤΗΡΟΣ ( ΚΑΙ "ΚΑΚΟΣ" ΓΙΝΕΤΑΙ ).
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΒΕΒΙΑΣΜΕΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ.
ΚΡΙΝΩ ΟΡΘΟΤΕΡΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΙΑΛΛΕΙΜΑ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ.

ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΜΕ (ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ
ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΟΧΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΟΣ).
ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΑΜΕ.

ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΕΞ ΙΔΙΩΝ ΤΑ ΑΛΛΟΤΡΟΙΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΩ ΠΩΣ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΟΠΙ ΠΕΙΣΤ 10 ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ 2 ΜΕ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ 1 ΔΙΚΟ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ 40 ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΛΛΩΝ, ΜΕ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ 2, ΜΕ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ 1, ΜΕ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΦΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ, ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ.

ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.

ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΤΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΙΑΛΕΙΜΑ ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.

ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ