[openyourmind] Καλημέρα σας!

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: OPENYOURMIND@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 29 Jun 2011 13:08:44 +0300

Χαίρομαι ιδιαίτερα που έχετε ξεκινήσει και χρησιμοποιείται τα φωνητικά e-mail και σας ετοιμάζουμε και κάτι ακόμα!!Γιατί η openyourmind συνεχώς εξελίσσεται και όσο έ χετε όρεξη και εσείςθα γινόμαστε όλοένα και καλύτεροι όλοι μαζί και ο κάθε ένας στο βαθμό που μπορεί,η φράση που μου έχει μείνει καιπροσπαθώ να την εφαρμόσω:Δεν υπάρχει δεν μπορώ υπάρχει δεν θέλω!Άκουσα μια πρόταση απο την Χρυσέλλα για οπτικοακουστικό e-mail! Θα χαιρόμουν αν έβρισκες κάτι τέτοιο και να μας το παρουσιάσεις!Προς το παρρόν έχουμε κάτι άλλο στα σκαριά!Και θα το δείτε σε πολύ λίγο!