[openyourmind] Re: Υπάρχει και η Ελλάδα των Παραολυμπιακών

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 27 Jun 2011 13:57:31 +0300

Οκ κανένα πρόβλημα!! Τουλάχιστον οι απεργίες δεν θα ισχύσουν για τα συγκεκριμένα δρομολόγια,είναι που είναι μέσα στον πανικό γενικότερα στην Αθήνα! θα πας να παρακολουθήσεις καποιο άθλημα ή κάποιος απο την παρέα΄΄ Εγώ θα ήθελα να πάω,μακάρι να μπορούσα,θα είχε ενδιαφέρον... Στις 27/6/2011 1:46 μμ, ο/η Χρυσέλλα Λαγαρία έγραψε:

 αυτό ακριβώς γράφω κι εγώ! υπάρχει και η Ελλάδα των παρολυμπιακών
 είναι το θέμα του μηνύματος, στα spetial olympics όμως αναφέρεται το
 άρθρο... είναι τελείως διαφορετικοί οι δύο θεσμοί γιαυτό μπερδεύτηκα
 και ρώτησα ίσως όχι όμως πολύ ξεκάθαρα... πολλές καλημέρες!