[openyourmind] Re: αγανάκτησα!

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 06 Jun 2011 13:14:48 +0300

Καλημέρα Γιώργο!! Τί κάνεις΄Πώς τα περνάς΄΄
Πράγματι ούτε που το κατάλαβα πως βρέθηκα να περπατάω μόνη μου.. απλά ξεκίνησα,για την καθιερωμένη μου βόλτα στους εύκολους και γνωστούς δρόμους μου ως μερικώς βλέπουσα.. όπως περπατούσα λοιπόν άκουσα απο τα μεγάφωνα να μιλάνε τα παιδιά που είχαν συγκεντρωθεί για την διαμαρτυρία των αγανακτησμένων ,γύρισα πάλι πίσω και δεν ήταν κανείς διαθέσιμος για να με κατεβάσει κάτω στο κέντρο,πήρα λοιπόν την αστραπιαία απόφαση,αυθόρμητη καθώς είμαι να πάω μόνη μου!!!τώρα που το σκέφτομαι πριν απο λίγες ώρες αυτό μου φαίνοταν βουνό!! και είπτα οκ,θα πας,τελικά δεν ήταν τόσο δύσκολο.. είναι να κάνεις το πρώτο βήμα και μετά τα υπόλοιπα έρχονται μόνα τους!! Τώρα ποιός με πιάνει χαχαχαχα!!που να δείτε την χαρά που πήραν οι γονείς μου!!αυτό με χαροποίησε ακόμη περισσότερο!!
Να σαι καλά που μου δίνεις θάρρος!!να περνάς τέλεια!!
φιλικά Αννα-Μαρία
Στις 6/6/2011 8:50 πμ, ο/η GIORGOS SYMEONIDIS έγραψε:
Καλημέρα Ανα-μαρια Μπράβο!! Εισαι Θαραλέο κοριτσι και ετσι να παραμινεις. Χερομε γιαυτο που έκανες μακαρι να το κανουν κιαλοι αυτο. Τελικα χριαζετε πολυ τολμη να κανει κανεις κατι τέτιοιο.
1000 μπραβο λοιπον.

----- Original Message ----- From: "ANNA-MARIA FOSKOLOU" <firefly.tinos@xxxxxxxxx>