[openyourmind] Η ΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ -

  • From: anna-maria <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 25 May 2011 00:48:41 +0300

Η ΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ -
Η ΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - Αποσπάσματα από τον Παπύς

Η ατραπός της πνευματικής εξέλιξης είναι απλή και καθαρή. Να ζεις πάντα γιά τους άλλους και ποτέ για σένα. Να κάνεις στους άλλους αυτό που θέλεις να σου

κάνουν οι άλλοι σε όλα τα επίπεδα. Μην κακολογείς, μην σκέφτεσαι άσχημα για τους απόντες. Κάνε αυτό που κοστίζει και όχι αυτό που σου αρέσει. Να μερικές

από τις προτροπές αυτής της ατραπού που καταλήγει στην ταπεινότητα και την προσευχή.

Μία μάνα που αφιερώθηκε με αυταπάρνηση στην ανατροφή, όχι μόνο των παιδιών της, αλλά και άλλων πιό φτωχών, είναι σπουδαιότερη για την Αιωνιότητα από τον

πιό εμβριθή θεολόγο και τον αλαζόνα για την αγνότητά του μυημένο. Αυτό αποτελεί μία εντυπωσιακή και αυταπόδεικτη αλήθεια, διότι ισχύει για όλα τα επίπεδα.

Η μυστικιστική ατραπός έχει ανάγκη από συνεχή βοήθεια σε όλα τα εξελικτικά και αντιληπτικά της στάδια. Στο φυσικό πεδίο χρειάζεται τη βοήθεια των συνοδοιπόρων

και των διδασκάλων που εκπαιδεύουν με το παράδειγμά τους. Στο αστρικό πεδίο βοήθεια από σκέψεις αυταπάρνησης και ευσπλαχνίας που φωτίζουν την οδό και βοηθούν

στο ξεπέρασμα των δοκιμασιών χάρη στη γαλήνη της καρδιάς. Τέλος, στο πνευματικό πεδίο αρωγή από τα προστατευτικά πνεύματα, η οποία χορηγείται με το έλεος

προς όλους τους αμαρτωλούς, με την επιείκεια για όλες τις ανθρώπινες αδυναμίες και με την προσευχή για τους απερίσκεπτους και τους εχθρούς. Τότε η γήινη

αυτή σκιά διαλύεται σταδιακά, το παραπέτασμα παραμερίζεται για λίγες στιγμές, και η θεία αίσθηση που προέρχεται από την εισακουσμένη Προσευχή γεμίζει την

καρδιά με θάρρος και αγάπη.

Ο μυστικιστής που έφθασε σ' αυτή τη φάση δεν κατανοεί πως υπάρχουν οι επονομαζόμενες "σοφές" εταιρίες, ακόμη και στον αποκρυφισμό, ούτε γιατί έχουν γραφτεί

τόσα πολλά βιβλία, για τόσο απλά πράγματα. Δυσπιστεί απέναντι στις εταιρίες και τα βιβλία και προτιμά όλο και περισσότερο την κοινωνία με τους εγκαταλελειμένους,

τους φτωχούς και τους κατατρεγμένους. Δρα και δεν μπορεί πιά να διαβάσει. Προσεύχεται και δεν έχει χρόνο ούτε να κρίνει, ούτε να καταδικάσει.

Η παγκόσμια θέληση, δηλαδή ο Θεός, είναι που θέλει μέσα από εμάς, όταν ο Ανώτερος Εαυτός εξουσιάζει τον κατώτερο, αλλά πρέπει να προσθέσουμε πως αυτό γίνεται

μόνο με την συναίνεσή μας. Με άλλα λόγια, η Θέλησή μας, όταν εξασκείται πραγματικά, αποτελεί στο φυσικό πεδίο όργανο της θείας Θέλησης και αντίστροφα,

δεν μπορεί να εξασκηθεί στις άλλες θελήσεις παρά μόνον αν είναι Ενωμένη με την θεία Θέληση, αν έχει γίνει η Αγαθή Θέληση.

Ο ύψιστος νόμος, ο σκοπός της γήινης ύπαρξης του ανθρώπου είναι να συνεισφέρει στον πλανήτη στο μεγάλο έργο της ζωοποίησης του μη-όντος, εκπληρώνοντας
στη
σφαίρα του, όπως και κάθε άλλη μονάδα, την θεία Θέληση, με την ανύψωση των κατώτερων όντων. Ο άνθρωπος πάντως είναι ελεύθερος να δεχθεί ή να απορρίψει

τον υπέρτατο αυτό ρόλο, αλλά η πορεία του θα εξαρτηθεί από την επιλογή του. Αρνείται όμως και αυτήν ακόμη την επιλογή, ισχυριζόμενος πως είναι ανεξάρτητος

και ικανός για όλο και έτσι πέφτει σε ασυγχώρητα λάθη. Ή πρέπει να υποχωρήσει ή θα εξαφανιστεί! Σ' αυτές τις δύο αρνήσεις βρίσκεται η πηγή κάθε γήινου

κακού.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΑΧΗ ΓΑΒΡΙΗΛΙΑ

Μια φορά βρέθηκε ένας ξένος Ιεραπόστολος εκεί που ήμουνα, στην Ινδία και μου λέει:

«Εσύ μπορείς να είσαι μία καλή γυναίκα, αλλά καλή χριστιανή δεν είσαι»

Λέω: «Γιατί»;

«Γιατί είσαι τόσο καιρό εδώ και μόνο με τα Εγγλέζικα γυρίζεις εδώ και εκεί. Ποιές ντόπιες γλώσσες έμαθες»;

Του λέω: «Δεν προλαβαίνω να μάθω, γιατί πηγαίνω από τόπο σε τόπο κι ώσπου να μάθω μια διάλεκτο, με φωνάζουν αλλού. Μαθαίνω μόνο το καλημέρα – καλησπέρα.

Τίποτε άλλο».

«Εσύ δεν είσαι καλή χριστιανή! Κι ούτε μπορείς να κάνεις και Ιεραποστολή»!..

Γιατί ξέρετε, οι Καθολικοί και οι Προτεστάντες μαθαίνουν πάντα τις εντόπιες διαλέκτους.

Τότε εγώ είπα: «Κύριε! Δώσε μου μία απάντηση γι’ αυτόν»! Ετσι, με όλη μου την καρδιά το ζήτησα! Και τότε του λέω: « Α! Ξέχασα να σου πω. Εγώ έχω πέντε
γλώσσες»!

«Ναι; Και ποιες είναι αυτές οι πέντε»;

« Η πρώτη είναι το ΧΑΜΟΓΕΛΟ, η δεύτερη είναι τα ΔΑΚΡΥΑ, η τρίτη είναι το ΑΓΓΙΓΜΑ, η τέταρτη είναι η ΠΡΟΣΕΥΧΗ, η πέμπτη είναι η ΑΓΑΠΗ. Με αυτές τις πέντε

γλώσσες γυρίζω όλο τον Κόσμο»!

Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ

Λόγια του Γκουρτζίεφ, σύμφωνα με τον Φριτζ Πήτερς

Νομίζεις ότι είμαι ο Δάσκαλός σου, στην πραγματικότητα όμως είμαι και ο πατέρας σου, ο πατέρας σου με πολλούς τρόπους που εσύ δεν καταλαβαίνεις. Είμαι
επίσης
δάσκαλος χορού και έχω πολλές επιχειρήσεις. Δεν γνωρίζεις ότι είμαι ιδιοκτήτης μιας εταιρίας που κατασκευάζει ψεύτικες βλεφαρίδες και ότι κάνω πολύ καλές

δουλειές πουλώντας χαλιά. Με τον τρόπο αυτό κερδίζω χρήματα για τον εαυτό μου και την οικογένειά μου. Τα χρήματα που "βγάζω" από τους μαθητές μου είναι

για την Εργασία. Τα άλλα όμως είναι για την οικογένειά μου. Οπως βλέπεις, η οικογένειά μου είναι πολύ μεγάλη, αφού όλοι αυτοί οι ηλικιωμένοι που έρχονται

εδώ κάθε μέρα, ανήκουν επίσης στην οικογένειά μου. Ανήκουν στη δική μου οικογένεια, γιατί δεν έχουν δική τους.

Από τους Φρανσουά και Ντενίς Γκοντίν.

Η μείζων βοήθεια που μπορείτε να προσφέρετε στον άλλον συνίσταται κατ’ αρχήν στο να αναλάβετε τον εαυτό σας υλικά, γιατί του δίνετε τότε την δυνατότητα

να πάρει παράδειγμα στηριζόμενος σ’ ένα πρότυπο, στην περίπτωση που δεν θα ήξερε πώς να φροντίσει τον εαυτό του. Κατά δεύτερον, οφείλετε να διαπλαστείτε

πνευματικά, προκειμένου κατόπιν να τον εκπαιδεύσετε και όταν είναι επαρκείς οι γνώσεις του, να τον μάθετε να πετάει. Τέλος, η βοήθεια συνεπάγεται πως τον

αφήνετε να βιώσει την αποτυχία, προκειμένου να κατανοήσει τον νόμο του αιτίου και του αποτελέσματος. Αυτή η μορφή βοήθειας αφορά τα ρωμαλέα, υγιή και ακμαία

άτομα. Τούτα εδώ πρέπει να βρουν μέσα τους τις διαθέσεις που μόλις απαριθμήσαμε.

Όποιος βοηθάει πρέπει να αγαπά την αλήθεια, γιατί μόνο η αλήθεια θεραπεύει. Αυτός που βοηθάει, πρέπει να αναπτύσσει την σταθερότητα, γιατί πρέπει να ξέρει

ότι θα πολιορκηθεί από όλες τις πλευρές. Θα κατανοήσετε, άρα, ότι χρειάζεται ένα επίπεδο εξελίξεως, προκειμένου να μπορέσετε να βοηθήσετε. Αυτό δεν έχει

καμία σχέση με την οποιαδήποτε ιεραρχία. Υπάρχουν πολύ απλά όντα που είναι αρκετά εξελιγμένα και που φέρουν μέσα τους αυτά τα δεδομένα, χάρη σε μια εργασία

που έκαναν σε άλλες ζωές. Αν παρατηρήσετε αυτά τα απλά όντα, θα δείτε ότι, εν αγνοία τους, εφαρμόζουν όλους τους κανόνες για τους οποίους μιλήσαμε.

Έτσι, να μην κάνετε αυτό που εμπίπτει σ’ αυτά που πρέπει να κάνει κάποιος άλλος, μην τον συνηθίσετε ποτέ να δράτε εσείς στην θέση του. Τούτο θα του φαινόταν

φυσικό στο τέλος και κατόπιν εσείς θα νοιώθατε απογοητευμένοι και εξαπατημένοι.

Η θυσία – από τον Σεντίρ

Η θυσία στηρίζει το Σύμπαν. Ο άνθρωπος την αντιλαμβάνεται ως έναν νόμο αμοιβαίας ανταλλαγής, έπειτα ως ένα ηθικό καθήκον, έπειτα την ακολουθεί λόγω αγάπης.

Σε αυτή την βαθμίδα, η εκούσια αποδοχή των βασάνων οδηγεί υψηλότερα από τους μαθηματικούς νόμους της έμφυτης δικαιοσύνης. Κάνει να κατέλθει το απόλυτο

εντός του σχετικού μέσα μας και γύρω μας.

Προσευχή από τον Πάπα Παύλο.

Αξίωσέ μας Κύριε, να υπηρετούμε του συνανθρώπους μας σε κάθε σημείο του κόσμου, οι οποίοι ζούν και πεθαίνουν στην ανέχεια και στην πείνα. Δώσε τους σήμερα.

διά μέσου των χειρών μας, το καθημερινό τους ψωμί και μέσω της γεμάτης κατανόηση αγάπης μας, δώσε τους ειρήνη και χαρά.

Προσευχή στην Κυρία μας. Από την Μητέρα Τερέζα.

Μαρία, Μητέρα του Ιησού, δώσε μου την καρδιά σου, που είναι τόσο ωραία, τόσο αγνή, τόσο άμωμη, τόσο γεμάτη από αγάπη και ανθρωπιά, ώστε να γίνω ικανός
να
δεχθώ τον Ιησού, μέσω του Αρτου της Ζωής, να Τον αγαπήσω, όπως Εσύ Τον αγάπησες και να Τον υπηρετήσω, όπως Εσύ Τον υπηρέτησες, στους πονεμένους και καταφρονημένους

φτωχώτερους των φτωχών. Αμήν.

Πηγή
http://www.innerwork.gr/odosagapis.htm

Robobraille:.html,word και text σε συνθετική φωνή Ή ΣΕ συντομογραφίες Braille.
Μετατροπή αρχείου σε συνθετική φωνή αποστολή ως συννημένο αρχείοπρος:
potspeech@xxxxxxxxxxxxxxx
Μετατροπή αρχείου σε συντομογραφίες braille αποστολή  ως συννημένο αρχείοπρος:
potbraille@xxxxxxxxxxxxxxx
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το όνομα του αρχείου θα πρέπει να είναιγραμμένο με λατινικούς χαρακτήρες και το θέμα του e-mail που θα στείλετε πρέπει να
είναι κενό.
Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία θα σας επιστραφεί άμεσα ως συννημένο με την μορφή που έχετε
επιλέξει.
Πηγή:
RoboBraille.org