[openyourmind] Καλησπέρα σε όλους σας κι από μένα!

  • From: "Tatiana Nisioti" <anisioti@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 May 2011 21:54:20 +0300

Εύχομαι όλοι να είστε καλά.
Αν κι είχα πληροφορηθεί την ύπαρξη αυτής της καινούριας, νεανικής κι
ολοζώντανης συντροφιάς καιρό πριν, βρήκα την ευκαιρία μόλις χθες να εγγραφώ,
ώστε να συμμετέχω όπως κι όσο μπορώ - όσο μου επιτρέπει ο χρόνος μου δηλαδή -
και σ' αυτήν την ομολόγουμένως ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία.
Χαίρω, λοιπόν, πολύ - όπως το λέμε σε κάθε γνωριμία - εννοώντας, όμως, κάθε
λέξη, που σας συναντώ, ατ' αρχήν εδώ, και που σας γνωρίζω σιγά-σιγά.
Προς το παρόν, καλό βράδυ σε όλους!

Τατιάνα Αναστασία Νησιώτη