[openyourmind] Re: Η ορχήστρα των λαχανικών!

  • From: ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ <mousikos1982@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 03 May 2011 00:01:59 +0300

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΕΑ! ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΚΙ ΕΓΩ ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ...Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΝΑ ΑΦΩΝΗ! ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ! ΤΕΛΙΚΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΟΥΣΙΚΑ ΘΑΥΜΑΤΑ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ. ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ! ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ! ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΣ! ΕΙΣΑΙ ΘΗΡΙΟ ΤΕΛΙΚΑ! ΕΥΓΕ! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ