[openyourmind] Ελπίδα

  • From: Κούβαρης Κωστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 09 Apr 2011 18:04:11 +0300

Ελπίδα
• «Η μόνη μου ελπίδα είναι η απελπισία μου.»
Ρακίνας [Ζαν Ρασίν]
• «Οι ελπίδες είναι τα όνειρα όσων δεν κοιμούνται.»
Πίνδαρος
• «Όσο υπάρχει ζωή, υπάρχει κι ελπίδα.»
Φράνσις Σκοτ Κι
• «Ο άνθρωπος που δεν ελπίζει τίποτα, είναι ένας τρομερός αισιόδοξος.»
Πολ Κλοντέλ
• «Όσο λιγότερο αξίζει ένα πράγμα, τόσο λιγότερο τολμάει κανείς να ελπίζει.»
Μολιέρος
• «Η ελπίδα που διαψεύστηκε, καταθλίβει κι αποθαρρύνει.»
Βολτέρος
• «Ρώτησαν τον Αριστοτέλη: "Τι είναι ελπίδα;" Κι αυτός απάντησε: "Το όνειρο ενός ξυπνητού ανθρώπου."»
Διογένης Λαέρτιος
• «Η ελπίδα η μόνη ευνοϊκή θεότητα που έμεινε ανάμεσα στους ανθρώπους. Οι άλλες μας έχουν εγκαταλείψει κι ανέβηκαν στον Όλυμπο... Μα ο άνθρωπος, όσο βλέπει το φως του ήλιου, χαίρεται τα αγαθά της ελπίδας.»
Θέογνις ο Μεγαρεύς
• «Είναι ευχάριστο να παρατείνεται η ζωή του ανθρώπου με όμορφες ελπίδες, που με χαρά και αισιοδοξία γεμίζουν την ψυχή.»
Αισχύλος
• «Οι περισσότερες επιθυμίες συνοδεύονται από κάποια ηδονή. Γιατί οι άνθρωποι, είτε γιατί θυμούνται εκείνα που απόκτησαν, είτε γιατί ελπίζουν πως θα τ’ αποκτήσουν, νοιώθουν κάποια ηδονή.»
Αριστοτέλης
• «Η ελπίδα ατέλειωτα ανθίζει στο ανθρώπινο στήθος.»
Αλεξάντερ Πόουπ
• «Πάνω στην ελπίδα πρέπει οι σώφρονες να στηρίζουν τη ζωή τους.»
Ευριπίδης
• «Ωραίες να ‘ναι όλες οι ελπίδες σου, και θα ‘σαι ευτυχισμένος και στην ειρήνη και στον πόλεμο.»
Γουίλιαμ Σαίξπηρ
• «Όσοι υποφέρουν δεν έχουν άλλη παρηγοριά απ’ την ελπίδα.»
Γουίλιαμ Σαίξπηρ
• «Θάρρος, φίλε μου, μπορεί η αυριανή μέρα να σου είναι πιο ευνοϊκή. Όσο υπάρχει ζωή, υπάρχει και ελπίδα. Ο Δίας μας στέλνει πότε μια όμορφη ηλιόλουστη ημέρα και πότε μια άλλη με θύελλα και βροχή.»
Θεόκριτος

Πηγή
http://www.sansimera.gr/quotes/categories/52