[openyourmind] Re: Συγνώμη

  • From: Κούβαρης Κωστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 05 Mar 2011 11:51:29 +0200

Καλημέρα κανενα πρόβλημα φιλε μου, ανθρωποι ειμαστε μπορει να μας προκυψει και κατι και απο την αλλοι δεν ειμαστε και επαγγελματιες. Το κανουμε για τι μας αρέσει.Καλα να περάσετε .Καλο Σαβατοκύριακο.Κ.Κ. Στις 5/3/2011 04:19 πμ, ο/η GIORGOS SYMEONIDIS έγραψε:
Γειάσας φιλοι μου.
ζητώ συγνωμη για την απου σια μου απο το room comferents. προεκιψε κατι και είμουν εκτος.
Τι να κανουμε; ανθρώπινα ειναι.
Τελος πάντον Σας Ευχομαι και πάλη ενα καλο τρειήμερο να περασετε καλα με της οικογένιέ σας.
Απο τρίτη καθε κατεργάρης στον παγκο του.
Το Δωμάτιο θα παραμεινη κληστο
Εμεις θα τα ξανα πουμε ζωντανά απο τρίτη.
Καλό ξυμέρομα.