[openyourmind] Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ

  • From: Κούβαρης Κωστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Feb 2011 15:31:50 +0200

Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ

block quote
Κατάθεση ψυχής από «Νουρέγιεφ»

Click this bar to view the original image of 647x388px.

Πρόσφατα αναδείχτηκε ως ο καλύτερος Ελληνας ποδοσφαιριστής όλων των εποχών. Ο μεγαλος άσος του Ηρακλή Βασίλης Χατζηπαναγής «άνοιξε» την καρδιά του σε μία
σπάνια συνέντευξη.

Ο Χατζηπαναγής αναδείχθηκε κορυφαίος, σύμφωνα με πρόσφατο δημοψήφισμα τηλεοπτικού σταθμού, όπου τον «τίμησαν» με την ψήφο τους 30.000 άνθρωποι.Ο «Βάσια» του ελληνικού ποδοσφαίρου μίλησε στην αθλητική εφημερίδα «Goal», όπου αποκάλυψε μεταξύ άλλων την πικρία του για το γεγονός ότι δεν αγωνίστηκε με την εθνική
ομάδα της Ελλάδας, ενώ τόνισε ότι είναι Έλληνας.
Αναλυτικά η συνέντευξη του «Νουρέγιεφ»:

- Τι σημαίνει για εσάς το βραβείο του καλύτερου ποδοσφαιριστή όλων των εποχών;

- Είναι τεράστια τιμή και αποτελεί μια αναγνώριση των προσπαθειών που έκανα όλα αυτά τα χρόνια στα γήπεδα. Είναι σπουδαίο να με θυμάται ο κόσμος και να με αναδεικνύει καλύτερο ποδοσφαιριστή όλων των εποχών, παρά το γεγονός ότι έχω αποσυρθεί δεκαοχτώ χρόνια τώρα. Γι’ αυτό και το βραβείο ανήκει πρώτα από
όλα στον φίλαθλο κόσμο της Ελλάδας.

- Γνωρίζουμε ότι με την ερώτηση αυτή είναι σαν να ψάχνουμε «ψύλλους στα άχυρα», όμως θα θέλαμε να μας πείτε αν υπάρχει κάποια ιδιαίτερη στιγμή στην καριέρα
σας, την οποία ξεχωρίζετε.

- Μια από αυτές ήταν βέβαια η κατάκτηση του Κυπέλλου το 1976 με τον Ηρακλή, όμως η πιο σημαντική ήταν η συμμετοχή μου στη Μικτή Κόσμου.

- Τι συναισθήματα νιώσατε μετά την κλήση σας;

- Τα πάντα. Χαρά, ενθουσιασμό, αγωνία, ανυπομονησία. Ηταν μια συγκλονιστική στιγμή.

- Η καλύτερη στιγμή, σε επίπεδο συλλόγων, με τη φανέλα του Ηρακλή;

- Α, τώρα μου βάζετε δύσκολα. Είναι πάρα πολλά τα ματς που έχουν χαραχτεί στη μνήμη μου και δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο. Μην ξεχνάτε ότι τη δεκαετία του '80 ο Ηρακλής πέρασε σε εισπράξεις εισιτήριων πολύ μεγάλες ομάδες. Την περίοδο '83-'84, για παράδειγμα, περάσαμε όλες τις ομάδες του πρωταθλήματος εκτός
από τον Ολυμπιακό.

- Ισως εκείνη η μαγική πάσα με το τακουνάκι σε αγώνα με τον Παναθηναϊκό που αποτελεί μέχρι και σήμερα χάι λάιτ.

- Και αυτή η φάση και άλλες πολλές. Να ξέρετε ότι ο κόσμος θυμάται καλύτερα από μένα. Πολλές φορές με σταματάνε στο δρόμο και μου θυμίζουν περιστατικά,
τα οποία εγώ δεν μπόρεσα να συγκρατήσω στη μνήμη μου.

Η πρόταση από το Ουζμπεκιστάν

«Ο Ηρακλής σημαίνει πάρα πολλά. Και πάνω από όλα την ίδια μου την καριέρα μου. Σε δύο ομάδες έπαιξα. Την Παχτακόρ και τον Ηρακλή. Ούτε την πρώτη βέβαια την ξεχνάω. Επαιξα τέσσερα χρόνια στην ανώτερη κατηγορία και αγωνίστηκα σε 78 παιχνίδια».

- Αλήθεια, διατηρείτε ακόμη σχέσεις με τη χώρα που γεννηθήκατε, μεγαλώσατε και παίξατε για πρώτη φορά ποδόσφαιρο;

- Φυσικά. Μάλιστα θα σας πω κάτι που το λέω για πρώτη φορά και ο κόσμος δεν το γνωρίζει. Στην Ολυμπιάδα του 2004, μου ζητήθηκε από την ομάδα του Ουζμπεκιστάν να γίνω σημαιοφόρος. Και δεν το δέχτηκα. Γιατί πάνω από όλα αισθάνομαι Ελληνας, κάτι που δεν κατάλαβαν ποτέ κάποιοι άλλοι.

- Με την ομάδα της Παχτακόρ υπάρχει επικοινωνία;

- Εξαιρετική. Προγραμματίζω να πάω σύντομα να τους δω και πάλι, γιατί πραγματικά με λατρεύουν. Και το γεγονός ότι ήμουν μαθητής τους, το επιβραβεύουν συνεχώς.

- Τι θα θέλατε να κάνετε κάποια στιγμή που δεν το έχετε κάνει μέχρι σήμερα;

- Αυτή τη στιγμή είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και κάνω αυτό που θέλω. Εχω τις ακαδημίες μου και συνεργάζομαι με τον Ηρακλή. Είμαι κοντά στην ομάδα, πηγαίνω
στους αγώνες και ελπίζω αυτό να βοηθάει.

«Ελληνας είμαι»

- Η μεγαλύτερη απογοήτευση παραμένει για εσάς το γεγονός ότι δεν καταφέρατε να αγωνιστείτε με την φανέλα της Εθνικής;

- Ναι. Το έχω πει και θα το λέω σε όλη μου τη ζωή. Ηταν η μεγαλύτερη αδικία για μένα που δεν μπόρεσα να εκπροσωπήσω τη χώρα μας, αν και είμαι ''καθαρός'' Ελληνας. Μάλιστα όταν αγωνίστηκα με τη Μικτή Κόσμου εκπροσώπησα την Ελλάδα και όχι τη Σοβιετική Ενωση.

- Αν μπορούσαμε να βάλουμε τα γεγονότα σε μια ζυγαριά, σας απογοήτευσε περισσότερο που δεν αγωνιστήκατε με την Εθνική ή στους ευρωπαϊκούς αγώνες με τη
φανέλα Ηρακλή;

- Ασφαλώς και το δεύτερο είναι εξίσου σημαντικό γεγονός, ειδικότερα σε εκείνο τον αγώνα με τη Βαλένθια, αλλά η Εθνική αποτελεί το μεγαλύτερό μου παράπονο. Η Εθνική είναι καθρέφτης και όνειρο για κάθε ποδοσφαιριστή. Γι’ αυτό και το γεγονός ότι δεν αγωνίστηκα, έπαιξε σημαντικό ρόλο συνολικά στην καριέρα μου.

«Να τελειώσει η χρονιά»

-Αφιερώσατε ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής σας στην υπεράσπιση της φανέλας του Ηρακλή. Τα τελευταία χρόνια, όμως, η ομάδα σας δεν έχει την καλύτερη δυνατή
πορεία. Σας... πονάει αυτό;

- Ασφαλώς. Τουλάχιστον φέτος ευχόμαστε να περάσει αυτή η χρονιά, να σωθεί η ομάδα ·αν και πιστεύω πως ήδη έχει σωθεί- και την επόμενη περίοδο να γίνουν κάποιες ανακατατάξεις για να πάρει χαρές και αυτός ο κόσμος, που τόσο έχει πικραθεί τα τελευταία τέσσερα πέντε χρόνια. Αυτό που δεν έχουν καταλάβει πολλοί από τους σημερινούς παράγοντες είναι το γεγονός πως όταν μια ομάδα πάει καλά, τότε και ο κόσμος ευχαριστιέται και την ανταμείβει με τη συμπαράστασή του. Και μιλάω κυρίως για τον ουδέτερο κόσμο που του αρέσει το καλό ποδόσφαιρο. Αυτόν τον κόσμο, αν παίζεις καλά, τον κερδίζεις. Τώρα έτσι όπως παίζει ο Ηρακλής
τι να κερδίσει; Απογοητεύει ακόμη και τους οπαδούς του.

«Aυτοσχεδίαζα...»

- Ολος ο κόσμος θέλει να μάθει τον τρόπο με τον οποίο σκεφτόσασταν κατά τη διάρκεια ενός αγώνα... Θέλετε να μας το αποκαλύψετε σήμερα;

- Οχι, δεν θα σας το αποκαλύψω, γιατί πολύ απλά δεν σκεφτόμουν τίποτα. Το ποδόσφαιρο είναι αυτοσχεδιασμός, φαντασία. Αμα σκέφτεσαι τι πρέπει να κάνεις,
τότε την μπάλα την έχεις χάσει ήδη.

- Θυμάστε κάποιο περιστατικό με αντίπαλο ποδοσφαιριστή;

- Ας μην αναφερθούμε καλύτερα. Υπάρχουν πολλά τέτοια περιστατικά.

- Γιατί να μην αναφερθούμε; Πολλοί από τους ποδοσφαιριστές που αντιμετωπίσατε, βλέπουν πλέον αυτές τις καταστάσεις με χιούμορ...

- Το ξέρω, το ξέρω. Αν αρχίσουμε όμως να λέμε ιστορίες με χιούμορ, θα τελειώσουμε πολύ αργά (γελάει).
block quote

πηγή
http://betghetto.com/forum/showthread.php?4445-%CF-%CA%C1%CB%D5%D4%C5%D1%CF%D3-%C5%CB%CB%C7%CD%C1%D3-%D0%CF%C4%CF%D3%D6%C1%C9%D1%C9%D3%D4%C7%D3&s=b40eed01f814bf880e07cb6cd17bdc91