[openyourmind] Re: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΤΟΝΙΚΗ ΑΝΗΜΙΤΟΝΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ.ΚΑΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΟ...!

  • From: ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΖΩΗ <mousikos1982@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 09 Feb 2011 18:05:55 +0200

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΜΙΧΑΛΗ!ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΚΦΡΑΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΑΣ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΑΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΑΣ ΑΦΙΕΡΩΣΗ!ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

Ζωή για μία ακόμη φορά θα σ' ευχαριστήσω για το όμορφο απόγευμα που μας χαρίζεις με την πληθώρα των γνώσεων ! Θα τονίσω όμως κάτι που έχει την αξία του, στις περιοχές της Ηπείρου και της Δυτικής Μακεδονίας στους γάμους κλαίει οκόσμος και στους θανάτους τραγουδάει, δεν γνωρίζω αν συμβαίνει κι αλλού. Χαρίζω το επόμενο τραγούδι στους φίλους της open your mind το παρακάτω τραγούδι.
http://www.youtube.com/watch?v=aByq0XElvIY
Καλό απόγευμα!!!