[openyourmind] Re: Καλησπέρα

  • From: Κούβαρης Κωστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 08 Feb 2011 13:53:44 +0200

Δημήτρη ολα καλα εμφανιζονται ολα σωστα.Ευχαριστούμε για της πληροφορίες .Χαιρετισμους στων όμορφο Βώλο.Κώστας.Στις 8/2/2011 01:29 μμ, ο/η Dimitrios Tsakiridis έγραψε:

Αγαπητοί φίλοι:
Με τα Windows 7 που χρησιμοποιώ, επειδή δεν υπ΄΄αρχει εγκατεστημένο το Outlook express ή το Windows mail που έχουν τα Vista, χρησιμοποιώ το Windows live mail, το οποίο δίνεται με το πακέτο Windows live essential. Πήγα στο μενού της προβολής και δοκίμασα να κάνω τη ρύθμιση που περιέγραψε ο Κώστας ο Κούβαρης.
Πράγματι, υπάρχουν πολλές επιλογές.
1. Πηγαίνουμε στο μενού προβολή και βρίσκουμε την επιλογή κωδικοποίηση, την οποία και ανοίγουμε με δεξί βελάκι, επειδή έχει υπομενού. 2. Εκεί υπάρχει τσεκαρισμένη η επιλογή ελληνικά iso, υπάρχει επίσης και η επιλογή δυτικής Ευρώπης Windows. Εμείς βρίσκουμε με πάνω και κάτω βελάκι την επιλογή περισσότερες επιλογές και την ανοίγουμε με δεξί βελάκι, επειδή έχει υπομενού. 3. Στη συνέχεια, βρίσκουμε με το κάτω βελάκι την επιλογή Ελληνικά Windows και πατάμε Enter. Θέλω τώρα να μου πεί κάποιος, εάν τώρα εμφανίζεται το μύνημα μου κανονικά και εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα δυσαναγνωσίας, διότι στο κείμενο που γράφω, χρησιμοποιώ και τόνους.
Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.