[openyourmind] Re: αφιέρωση.

  • From: ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΖΩΗ <mousikos1982@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 03 Feb 2011 13:51:57 +0200

Στις 3/2/2011 1:40 μμ, ο/η Κούβαρης Κωστας έγραψε:

Ζωή σευχαριστούμε για της πληροφοριες της οποίες μας δινεις. Το κοματι που επέλεξες ειναι πραγματικά υπέροχο, να είσαι καλά. Φιλικούς χαιρετισμούς Κώστας. Στις 3/2/2011 01:07 μμ, ο/η ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΖΩΗ έγραψε:
Στις 3/2/2011 10:19 πμ, ο/η Κούβαρης Κωστας έγραψε:
καλημέρα σε όλους θα ήθελα να κάνω και εγώ μια αφίερωση σε όλα τα μέλοι. Είναι το ίδιο κομάτι σε 2 διαφορετικές εκδώσεις. Κλασική και ρόκ.
http://www.youtube.com/watch?v=8Af372EQLck
http://www.youtube.com/watch?v=by8oyJztzwo
ΚΑΛΗΜΕΡΙΖΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ OPEN YOUR MIND! ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕΣ ΚΩΣΤΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΘΕΤΗ
Johann Pachelbel ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΑΣ.
Ο Κανόνας, το πιο δημοφιλές έργο του γερμανού συνθέτη της εποχής του Μπαρόκ Γιόχαν Πάχελμπελ, είναι ένα έργο ξεχασμένο για πολλούς αιώνες που «ανακαλύφθηκε» τον 20ό αιώνα και έκτοτε παίζεται συχνά, ακόμη και σε γάμους. Ο κανόνας είναι ένα μουσικό είδος όπου 2 ή περισσότερες φωνές επαναλαμβάνουν (αυστηρά) την ίδια μουσική σε διαφορετική χρονική στιγμή.Ο γνωστότερος κανόνας που έχει ποτέ γραφεί είναι ο (τετράφωνος) κανόνας του Pachelbel. Σε αυτόν βασίζεται το βίντεο που ακολουθεί· αν και αυτό που θα ακούσετε είναι κάτι εντελώς διαφορετικό…
ΠΑΡΑΚΑΤΩ,ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΟ....
Αξίζει το κόπο να αναζητήσεις τον κανόνα του Pachelbel σε κάποια από τις αυστηρές του εκτελέσεις.

…πρώτα απ’ όλα γιατί είναι ένα εξαιρετικό και {με όλη τη σημασία του όρου} κλασσικό μουσικό κομμάτι. Κατά αρκετούς μουσικολόγους αποτελεί τη μουσική φόρμα στην οποία “πατάει” ή την οποία “αντιγράφει” (μάλλον ακούσια) ένα μεγάλο μέρος της σύγχρονης δυτικής μουσικής (μέχρι το ροκ),

…αλλά κυρίως γιατί θα μπορέσεις να εκτιμήσεις {πέρα από την απίθανη τεχνική και δεξιοτεχνική ικανότητα} την εμπνευσμένη αυθάδεια με την οποία ο εν λόγω κύριος αυτοσχεδιάζει στην ακουστική του κιθάρα.

Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω…
…είναι σαν να πετάς μερικά αηδόνια μέσα σε μια ορχήστρα.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΡΟΚ ΕΚΔΟΧΗ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ!!! ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΙΕΡΩΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ,ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΧΟΡΔΕΣ ΤΟΥ ΠΙΑΝΟΥ,ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΜΑΓΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΙΣ ΧΟΡΔΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ...ΣΥΝΘΕΤΗΣ Ο ΜΠΕΤΟΒΕΝ,ΤΟ ΕΡΓΟ MOONLIGHT SONATA.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΙ ΕΣΑΣ,ΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΟ....

http://www.youtube.com/watch?v=vQVeaIHWWck&feature=related

ΜΕ ΦΙΛΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ,
ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΖΩΗ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ!ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ.