[openyourmind] καλη

  • From: αννα-μαρία <anna_maria_foskolou@xxxxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 31 Jan 2011 10:00:50 +0200

Μια καλημέρα απο Τήνο! χθες το βράδυ ζήσαμε για άλλη μια φορά το δέος και την συγκίνηση προς την Μεγαλόχαρη.. Το έθιμο που αναβιώσαμε επικρατεί εδώ και 188 χρόνια!! Το υπέροχο είναι πως κάθε χρόνο ενώ η μέρα πάνταχαρακτηρίζεται απο ένα δυνατό αέρα κατά ένα περίεργο τρόπο την στιγμή που συγκεντρώνοται όλοι οι προσκυνητές και περιτρυγιρίζουν την στρογγυλή μαρμάρινη εξέδρα που βρίσκεται στο κέντρο του λιμανιού,ο δυνατός αέρας κοπάζει,και οι μικρές φλόγες απο τα πολύχρωμα φαναράκια παραμένουν ανέγγιχτες...Δεν ξέρω,αλλά δεν νομίζω πως αυτό είναι τυχαίο..
Σας εύχομαι καλή σας μέρα και να έχετε μια όμορφη εβδομάδα!!
Με εκτίμηση Αννα-Μαρία