[openyourmind] hi!!!

  • From: Τάκης Κόλιας <djt-2000@xxxxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 30 Apr 2011 03:16:10 +0300

Καλησπέρα σε όλους!!! Είμαι ο Τάκης. Πρώτη φορά συμμετέχω σε τέτιου είδους λίστα.. Οπότε τα λάθοι επιτρέπονται!!! Είμαι 24 είμαι από Αθήνα δεν έχω όραση και είμαι αυτοδίδακτος στουσ υπολογιστές... ασχολούμαι βασικά από μικρός με την τεχνολογία οπότε όπου μπορώ να βοηθήσω είτε εγκυκλοπαιδικά είτε σε πρακτικό επίπεδο μπορείτε να με ρωτήσετε! Επίσης έχω τελειώσει φυσικοθεραπεία και τηλεφωνικά κέντρα. Δεν ξέρω τι άλλο θα έπρεπε να γράψω είναι αρκετά? εσείσ θα μου πείτε! Επίσης θα ήθελα να ευχαριστίσω την Αννα Μαρία για την πρόσκληση και να της ευχιθώ κάθε επιτυχία και συγχαρητήρια για την ιδέα της!!!!! Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: