[neveh-l] שבוע ספרי ילדים

  • From: ספריית נוה חנה <chanalibrary@xxxxxxxxx>
  • To: צוות כללי נוח <Neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 9 Feb 2014 15:33:52 +0200

שלום צוות יקר,

   - תודה לכל המשיבים בטופס על הדברים המעניינים והחשובים שכתבתם, הדברים
   שלכם כבר בעיבוד ובע"ה תראו את חלקם ברחבי האולפנה החל מיום חמישי הקרוב.
   - תודה *למורי המגמות *שדרבנו את תלמידותיהן להכין פינה על ספר ילדים
   שמתכתב עם המגמה, אשמח לשמוע מכם מה כבר מתקדם, ברצוני להעמיד את הדברים ביום
   חמישי לאורך המסדרון המוביל לספרייה.
   - הפעם, הספרייה לא תגזול שיעורים לטובת יום ספרייה, רבים מכם בלחץ להספיק
   חומר ומתוסכלים מביטולי השיעורים. החלטנו לרכז כוחות לאירוע גדול רק אחת לכמה
   שנים, אבל, הייתי רוצה להקדיש כמה הפסקות 10:00 במהלך השבוע לשיחה על ספר
   ילדים, או נושא הקשור לספרי ילדים והמדבר אליכם. המפגש יתקיים בהפסקה אולי עם
   חריגה קצרה לשיעור שאחרי, בליווי קפה ומאפה טרי. הרב רונן יקבל את הפסקת 10:00
   ביום רביעי הבא וידבר על מיץ פטל - היבטים פנימיים.

נשמח מאד אם תתגייסו גם אתם, בכל נושא שתחפצו, אני מחפשת מישהו שיכול לדבר על
שימוש בספרי ילדים בפעולות בבני עקיבא.
מחכה בהקדם ממש לעזרתכם ולשיתוף הפעולה שלכם כדי שנוכל לפרסם ולקיים רישום
לקראת המפגשים.
תודה
ברכה