[neveh-l] כמה הודעות

  • From: Reuven Werber <reuw@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: צוות כללי נווה חנה <neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 23 Dec 2013 15:19:04 +0200

לאנשי הצוות שלומות,

כמה הודעות ובקשות:

1. לאחרונה שדרגנו את המחשבים בחדר מורים, ומקווים שהם משרתים אתכם כראוי.
2. לאחרונה שמתי לב שבמחשבים בחדר המורים (ואולי גם באחרים כמו הספרייה או
בכיתות), מורים נכנסו לחשבון ג’ימייל שלהם עם שם משתמש וסיסמה וכשסיימו לעבוד לא
לחצו על כפתור “צא”. כשמישהו אחר נכנס לחשבון ג’ימייל באותו המחשב הוא יכנס לחשבון
שלכם וכל הדואר שלכם והיכולת לשלוח דואל מהחשבון שלכם פתוחים לפניו. דבר כזה יכול
לגרום לנזק ועגמת נפש מרובים. אל תשכחו להקיש על כפתור ה”צא” בסיום העבודה בכל אתר
שיש לו סיסמה אישית!
3. למי שיש תמונות יפות של אזור נווה חנה בשלג מתבקש לשלוח לי אותם על מנת להעלותם
לאתר בית הספר. כמובן אם יש לכם חומרים על פעילויות הכיתה שלכם (תמונות, סרטונים,
סיפורים וכו’) אשמח גם לקבל אותם!
5. מורים המעוניינים לקבל אזור באתר בית ספר על מנת לתקשר עם התלמידים שלהם ולקיים
פעילות לימודיות (העלאת קבצים, סרטונים, קישורים, פורום דיונים ועוד) נא פנו אלי
ואשמח לתת לכם את הכלים ואת ההרשאות לנהל אותם!
6. מורים המעוניינים  ללמוד כלי גוגל (דואל, מסמכם, גיליונות אלקטרוניים, חיפוש
מושכל, YOUTUBE, טפסים כדי לבנות שאלונים או מבחנים מתוקשבים או כלים אחרים), נא
לפנות אלי ואני אחפש הזדמנות ליצור קבוצת לימוד או אפילו לימוד בבודדת על מנת
להעשיר את הכלים המתוקשבים שיעמדו לרשותכם לשפר את ההוראה או את ניהול הכיתה.

תודה,
ראובן

Reuven Werber
Edtech Coordinator