[neveh-l] עדכונים מברצלונה

  • From: רונן בן דוד <ronenbd@xxxxxxxxx>
  • To: "neveh-l@xxxxxxxxxxxxx" <neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Mar 2012 21:27:59 +0100

תודה על המיילים החמים והמחזקים.
ברגעים של קושי כל מילה טובה ללב, כמים חיים הזורמים בחרבה.

ב״ה בלחץ פיסי (לא) מתון שהפתיע את הרופא הספרדי הרגיל להחלמה בקצב סייסטה, הצלחנו
אוריאל ואני לשכנע אותו לאפשר לאוריאל לנסות לשבת. סחרחורות, כאבים, אפילו קצת
זעקות שבר, אבל הבחור ישב שעה.
שלב חשוב בדרך לקיצור הזמן לחזרה ארצה

היום גם למדתי שהאפשרות של ניתוח לא הוסרה מעל הפרק. מקווה שזה כבר יהיה נתון
להחלטת המומחים בארץ.

בצד כל זה, תחושה של חסד גדול.
מסתבר שלסעוד בן 19 כפי שסועדים תינוק יכולה להיות חוויה מעצימה עד מאוד. בפרט
כשמדובר בבן שלך...

ממתינים בקוצר רוח לגירוש ספרד (יישר כוח לאריק על ההברקה שגרמה לי להתגלגל
מצחוק). בגירוש הנוכחי יש בע״ה לאן להגיע.

תודה על התפילות ועל ההתעניינות

כל טוב,
הרב רונן