[neveh-l] משולחנו של ראש האולפנה

  • From: רונן בן-דוד <ronenbd@xxxxxxxxx>
  • To: <neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Nov 2011 14:16:24 +0200

צוות יקר

ברכה ושלום

הימים ימי שלהי הסתיו ובע"ה החורף הממשמש ובא. יהי רצון שיפתחו עלינו אוצרות השמים לטוב.

ישיבות המורים מתקדמות בצעדי ענק.

כזכור, אנו עורכים מפגשים מקדימים לכל כיתה בפורום של הנהלה, מחנכת ויועצת ומעלים את שמות כל הבנות, ואז מחליטים אילו מן הבנות יעלו לדיון בישיבת המורים.

אי לכך, מבקש לעדכן באופן מיידי את כל מה שיש בידכם לסטוד-נט.

כמו כן, מורים המבקשים לעדכן מחנכת בעניינים שאינם רוצים לכתוב בסטוד-נט, נא עשו זאת במהירות האפשרית בפתק או בדרך אחרת, ישירות למחנכת.

לאחר שסיימתי סבב פגישות עומק עם המחנכות, בכוונתי לקיים סבב שיחות עם כל המורים המקצועיים.

בימים הקרובים תהיה נורית בקשר אתכם על מנת לקבוע פגישות אלה.

הנחיתי אותה להקציב לכל פגישה 30 דקות. אם מישהו מבקש פגישה ארוכה יותר - נא ליידע אותה.

בפגישות אלה אני מבקש לשמוע על התנהלות כללית, על חידושים ואתגרים במקצוע וכן אני מבקש להעלות כמה נושאים משל עצמי, הקשורים בהווה ובעתיד שלנו באולפנה.

המשך חורף טוב בע"ה,

הרב רונן

Walla! Mail - Get your free unlimited mail today