[neveh-l] אולפנת נווה חנה

  • From: Reuven Werber <reuw@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: צוות כללי נווה חנה <neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Jul 2011 15:38:02 +0300

לצוות המורים שלומות,
האתר החדש של נווה חנה מתקדם בבנייה.
http://www.tik-tak.co.il//webPro/index.asp?codeClient=761&CodeSubWeb=0
אני שוב מבקש מכל המורים להיכנס לאתר, ובצד ימין למטה של האתר להקיש על "הרשם לאתר
אולפנת נווה חנה" ולמלא את הפרטים ולשגרם אם לא עשיתם אז זה כבר. כך תוכלו להיות
חברים באתר, לקבל ולשלוח דואל לכל מורי בית הספר (ובהמשך לתלמידות), מקום לשמור
קבצים ברשת ובהמשך לקבל איזור עבור כיתותיכם וכמובן לקבל הודעות על פיעלויות בית
הספר, ישיבות מורים, שינויים במערכת, לוח מבחנים ובגרויות.

כ"כ אבקש שתשלחו לי את הסילבוסים של השיעורים שלכם על מנת להעלות לאתר בהתאם
לדוגמה שנשלחה על ידי הרב רונן לפני כמה שבועות.

חופשה נעימה,
ראובן