[neveh-l] קידום האתר החדש של נווה חנה

  • From: Reuven Werber <reuw@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: צוות כללי נווה חנה <neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Jul 2011 09:09:10 +0300

לצוות נווה חנה שלומות,
בימים אלו אני עובד על בנייה מחדש של אתר האינטרנט של נווה חנה. האתר נבנה לגמרי
מחדש על מנת להוות מוקד למידע על האולפנה, בעלי התפקידים, תוכניות הלימודים, מערכת
השעות, לוח מבחנים, לוח אירועים, חיי החברה, קישור לסטודנט והמוודל הלימודי שלנו
ועוד. יש לו גם את הפוטנציאל לקדם את התקשורת עם התלמידות, ההורים, הצוות ועוד. על
מנת לקדם את האתר והשימוש בו אנו מבקשים מכם כמה דברים בימים הקרובים.
http://www.tik-tak.co.il/neve-hana

1. להיכנס לאתר ולהרשם בו, על ידי קביעת שם משתמש וסיסמה ורישום כתובת דואל שלכם.
בצד ימין תחתון של האתר יש מקום להירשם לאתר. לאחר שאאשר את הרישום תוכלו להיכנס
לאתר כחברים ולנצל את השולחן  העבודה הוירטואלי שלכם באתר.

2. לשלוח לי את הסילבוסים שלכם בקבצי וורד על פי הדגם שהרב רונן שלח לכם לפני כמה
שבועות על מנת להציב באתר.
3. לשלוח תמונות, כתבות, מאמרים, ידיעות וכו' שאתם מעונינים שיופיעו באתר.

מורים המעונינים להפעיל איזור למידה לשיעורים שלהם לשם העלאת קבצים, קיום פעילות
לימודית ועוד מתבקשים להיות בקשר אתי. ניתן לתפור לכל מורה פיתרון לצרכיו הן באתר
בית הספר והן בסביבת המוודל הלימודי שלנו המאפשר קיום סביבת למידה עשירה ומגווונת
לפי הצורך הפדגוגי של המורים.

בתקווה שעד יום ההיערכות הקרובה אוכל להציג לכם את האתר ושימושים אפשריים בו.
תודה,
ראובן

Reuven Werber
Edtech Coordinator