[neveh-l] בעקבות שיח המורים

  • From: נחמיה קרקובר <ndkrakover@xxxxxxxxx>
  • To: neveh-l@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 31 Jan 2011 16:09:26 +0200

צוות יקר,
תוך כדי נסיעתי חזרה בתוך ערפילי הר חברון התבהרה לי תמונה צלולה,
והיא שזכינו להיות שייכים לצוות מיוחד של אנשי חינוך שהמקצוע שבו הם עוסקים
חשוב להם, והם עסוקים בו ברצינות מלאה ושהבנות חשובות להם מאוד.
צוות שלמרות הערב החורפי, ולמרות שמדובר בערב שלא היה חובה, התייצב גם מספרית
וגם מהותית.
אשרינו ויישר כח לכולם.
אני מבקש לשתף במסקנות ראשוניות:
א. הפורום הזה הוא חשוב ויש לקיים דיונים חינוכיים נוספים בפורום הזה כפעמיים
שלוש בשנה.
ב. המתכונת של שמיעת הצוות יחד עם הבאת גורם חיצוני שנותן מבט רחב יותר, היא
מתכונת נכונה.
ג. יש לאפשר זמן רב יותר הן לדיון והן לאוכל- גם אז מתרחשים דיבורים חשובים.
ד. לעצם הענין עוד לפני שישבנו לנתח את מה שנאמר, אני מרגיש שיש לי גיבוי מן
הצוות ושכאשר נקבל החלטות יש מי שעומד יחד איתנו ומגבה אותנו.

אני מבקש מאוד מכל אחת ואחד להשיב לי במשפט או שניים את תחושותיה/יו מן הערב.
למי שיש תובנות או רעיונות נא לשתף, כמו גם בנושאים אחרים, פתחנו אתמול ערוץ
שיח שצריך לשמור עליו פתוח וזורם, וזה מוטל על כולנו.

לסיום
אנחנו זוכים להיות מחנכים בדור שבו אנחנו נדרשים לנסח שפה חדשה, שפה שאני קורא
לה 'אמירת אמת בשפת התיקון', הדור של תלמידותינו וילדינו הוא דור של תיקון ושל
בניה עצומה, יש היום חומרי בנין חזקים שלא הכרנו עד היום, והדבק של חומרי הבנין
הללו הוא השפה שאותה מוטל עלינו לנסח, דבק זה צריך להיות חזק וטוב אחרת הבנין
עלול להתמוטט.
אתמול עשינו צעד חשוב בכתיבת אוצר המילים של השפה החדשה הזו, עלינו להתמיד
במלאכה כדי שנמשיך להיות מובנים לדור הגדול הגדל לעינינו.
בהצלחה רבה לכולנו
אשמח לשמוע את תגובותיכם.
נחמיה

מצורפת התפילה שניסחתי, שלי שלכם.