[neveh-l] דברי שחרית וחומר למחשבה

  • From: נחמיה קרקובר <ndkrakover@xxxxxxxxx>
  • To: neveh-l@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 17 Nov 2010 14:59:18 +0200

שלום לכולם,
1. מצורפים דברי שחרית לשבוע הקרוב.
גם למי שלא מלמד שעה ראשונה כדאי לעיין , יש שם סיפורים שיכולים להיות חומר
למחשבה בעשייה החינוכית שלנו, ומערכת היחסים שלנו עם תלמידותינו- אשמח
לתגובותיכם.
2. בישיבות המקדימות עלתה המשמעות של רישום נוכחות במיוחד בשעות הראשונות של
היום, אני מבקש להמשיך בהקפדה שלכם על הרישום בתחילת השיעור [בשיעור הראשון
הרישום לפני התפילה]. במקרים של חיסורים משמעותיים בשעות אלו נא לדווח לי.
3. אחד הנושאים הראשונים בפורום התלמידות המתגבש הוא נושא התפילה באולפנא, אשמח
לשמוע את התייחסותכם הערכית, החינוכית והמעשית לעניין.

בתפילה גדולה לגשם ולשפע ברוחניות ובגשמיות
כל טוב
נחמיה