[neveh-l] משולחן ראש האולפנה

  • From: רונן בן-דוד <ronenbd@xxxxxxxxx>
  • To: <neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 12 Nov 2010 13:13:05 +0200

צוות יקר ברכה ושלום

בימים אלה אנו בשיאן של ישיבות הצוות המקדימות וישיבות המורים.

כפי שכבר ציינתי בישיבת המורים של כיתות ט', אני מסיים ישיבות אלה בתחושת גאווה ביחס לצוות האולפנה.

ב"ה, יש לנו במה להתגאות.

הצוות החינוכי בקי בענייני כל כיתה, מכיר את מצבן של הבנות ומודע לניואנסים דקים.

הבנות, ברובן המוחלט, לומדות לקבל מענה אצל דמויות שונות, לפי הצרכים השונים.

מידת הזהירות שלנו, העוסקת ב'תפר' שבין דאגה כנה לבנות לבין עיסוק בסוגיות שאינן מענייננו בעולמן, מצוינת לטעמי.

יישר כוח לכולם.

אחד החידושים בישיבות המקדימות השנה היה הדיווחים הרציניים יותר של הצוות בסטוד-נט

ישיבות מקדימות בהם יש מגוון רחב של נתונים על חיסורים של בנות, ציונים והערות מילוליות, כל אלה סייעו לנו מאוד.

אני שב ומבקש מן האחרונים שלא מעדכנים את הסטוד-נט באופן קבוע לעשות זאת.

ישיבות מורים הקרובות:

יום א' הקרוב (ז בכסלו):

19:00 יא1

20:00 יא3

21:00 יא4

יום ד' הקרוב (י' בכסלו):

19:30 י1

20:30 י2

יום א' שלאחר מכן (יד בכסלו):

19:30 יב1

20:30 יב2

נא לדייק

מצורף המכתב שנשלח היום להורי הבנות

שבת שלום וכל טוב,

הרב רונן

Walla! Mail - Get your free unlimited mail today